Kedy spotrebiteľ (ne)môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu? Aké sú podmienky vrátenia tovaru a peňazí? Praktické informácie a príklady.
Viesť sklady online je dnes často využívanou možnosťou, predovšetkým v e-shopoch. O povinnosti, potrebe aj možnostiach vedenia skladu či jeho výhodách, sa dočítate v článku.
Podvodníci kopírujú stránky e-shopov a zákazníkov oberajú o peniaze. Ako falošné e-shopy rozpoznať? Čo môžu robiť oklamaní spotrebitelia či prevádzkovatelia odkopírovaných stránok?
Slovenská obchodná inšpekcia upozorňuje na rizikové e-shopy. Čo pri nákupe z nich zákazníkom hrozí, ako ich rozpoznať a čo robiť, ak sú porušené práva nakupujúceho?
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Zmeny v reklamáciách, zákaz dvojitej kvality, overovanie recenzií. Čo priniesla česká novela zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorá sa týka aj slovenských e-shopov?
Ako sa pripraviť na prevádzku internetového obchodu, ako by mal e-shop vyzerať a čo všetko obsahovať? Ako si získať zákazníkov a ako pristupovať k marketingu?
Kúpa hotového e-shopu so sebou môže podnikateľovi priniesť rad výhod, no zároveň hrozí nemálo rizík. Čo si všímať a overiť? A aké povinnosti má kupujúci?
S akými nákladmi rátať pri zakladaní e-shopu a jeho prevádzke? Do čoho investovať od začiatku a čomu sa vyhnúť, aby sa rozbehnutie e-shopu nepredražilo?
Aké kritériá musí spĺňať sklad v prípade e-shopu? Ako môžu podnikatelia urýchliť vyskladňovanie tovaru a kedy sa obrátiť na externú firmu, ktorá zabezpečí sklad aj logistiku?
Je rozdiel, či ide o predaj a skladovanie potravinového alebo nepotravinového tovaru. Aké legislatívne náležitosti treba pri skladovaní spĺňať a je rozdiel, či ide o kamennú prevádzku, alebo e-shop?
Rozbehnúť úspešne online obchod nie je len tak. Ako ho založiť, na čo dať pozor pri tvorbe domény či mailovej adresy a ako si získať prvých zákazníkov?
Aké faktory by mali prevádzkovatelia e-shopov brať do úvahy pri výbere kuriéra a čo si všímať pri uzatváraní prepravných zmlúv? Poradili podnikatelia a odborníci z praxe.
Ako môže webová stránka, sociálne siete či vhodný ERP systém zvýšiť šancu, že e-shop na trhu zaujme a získa zákazníkov? Na čo by mali podnikatelia myslieť, radia odborníci z praxe.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Upozorníme vás na najdôležitejšie udalosti a najlepšie články zo sveta podnikania.