Zľavové kupóny na jednom mieste, priamo v e-shope, umožňujú zákazníkom nakúpiť lacnejšie. Trojica Britov prišla na trh so silným konkurenčným protivníkom zľavovým portálom.
Nakupovanie na internete so sebou prinieslo veľké množstvo výhod, avšak v prípade, že chceme na produktoch ušetriť, môže byť občas takýto nákup komplikovaný. Zľavové kódy na produkty je vzhľadom na obrovské množstvo webových stránok niekedy náročné nájsť a aj keď sa nám to podarí, častokrát sú neplatné. Spoločnosť Pouch vo Veľkej Británii však prišla s riešením – ich nástroj šetrí pri online nakupovaní nielen financie, ale aj čas.
Lacnejšie online nakupovanie umožnia kupóny na jednom mieste
Zakladatelia spoločnosti Pouch Vikram Simha, Jonny Plein a Ben Corrigan si uvedomovali, že hoci je na internete mnoho zľavových portálov, neexistuje rozšírenie, ktoré by takúto službu poskytovalo automaticky.
V septembri 2016 sa preto rozhodli vytvoriť nákupný nástroj, ktorý zákazníkov automaticky upozorňuje na funkčné kódy poukážok, keď navštívia niektorý z viac ako 3 000 britských e-shopov. Rozšírenie Pouch Browser je dostupné pre Google Chrome, Safari a Firefox a je bezplatné.
Nástroj ušetrí zákazníkom čas a peniaze pri nakupovaní online, pretože rozpozná webovú stránku, na ktorej sa kupóny nachádzajú. Potom jednoducho zobrazí najlepšie dostupné kódy kupónov pre daný obchod. Takto získajú zákazníci zľavové kódy na nákup bez toho, aby opustili webovú stránku. Stačí kliknúť na jednu zo zľavových ponúk a príslušný kód poukážky sa automaticky skopíruje. Ten potom jednoducho vložia do košíka objednávky a následne im bude odpočítaná zľava na produkty.
Rozšírenie Pouch Browser je k dispozícii iba pre počítače, ale poukážky je možné získať aj do smartfónu, a to pomocou mobilného chatovacieho robota Pouch.
Popularita spoločnosti vzrástla po účinkovaní v Dragons’ Den
Spoločnosť Pouch zožala veľký úspech po účinkovaní v televíznej show BBC Dragons’ Den v máji 2017, keď získala investičné ponuky od všetkých drakov (investorov). Nakoniec trio prijalo ponuku 75 000 libier (približne 89 000 eur) výmenou za 18 % podiel vo firme, ale po dokončení nakrúcania epizódy dohoda nebola uzavretá.
Spoločnosť však neutrpela, práve naopak. Odvysielanie epizódy malo pre firmu marketingový efekt. Po uvedení na trh získal nákupný nástroj 60 000 nových používateľov a v máji 2018 dosiahol 100 000 stiahnutí. Postupne rástla aj ich ponuka a rozšírenie umožnilo zobrazovanie kódov pre viac ako 3 500 maloobchodníkov.
Projekt podporili aj anjelskí investori a celkovo od nich firma získala kapitál v objeme 345 000 libier (približne 410 000 eur). Spoločnosť Pouch tiež vyhrala rôzne celoeurópske ocenenia a v máji 2018 bola zaradená medzi 100 najzaujímavejších startupov v Spojenom kráľovstve.
Zdroje: bdaily.co.uk, joinpouch.com, startups.co.uk, techcrunch.com