Nástroj PlayPlay uľahčuje podnikateľom tvorbu videí

Na vytvorenie zaujímavého a kvalitného video obsahu už nie je nutné volať profesionála – zvládne to aj laik vďaka francúzskemu nástroju na produkciu videí.

Video je v súčasnosti veľmi obľúbeným nástrojom na digitálnych platformách. Jeho výroba je však mnohokrát veľmi zložitá a nákladná. Marketingové oddelenia vedia, že by mali vytvárať a zverejňovať viac videí, no ich finančné či časové možnosti im to neumožňujú. Môžu osloviť agentúry, no zaplatiť si profesionálov niečo stojí. Videá tiež môžu tvoriť sami, na čo však často nemajú dostatočné vedomosti a čas. Zostáva ešte možnosť online nástrojov, ktoré sú taktiež platené a ich bezplatné verzie obsahujú len málo funkcií, ktoré nemusia stačiť. Tento problém sa rozhodol riešiť francúzsky startup PlayPlay.

Jednoduchá tvorba videí aj pre laikov

Spoločnosť založili v roku 2017 Thibaut Machet, ktorý mal na starosti sociálne siete televízie Eurosport, a jeho bývalí kolegovia Aurélien Dayres a Clément Moracin. Ich cieľom bolo uľahčiť tvorbu videa firmám a jednotlivcom a umožniť im bez akýchkoľvek schopností s filmovaním či strihaním videí využiť silu audiovizuálneho obsahu, ktorý bude informovať a baviť publikum.

PlayPlay sa opiera o dva kľúčové piliere. Prvým je extrémna jednoduchosť produktu, ktorá si nevyžaduje editačné schopnosti ani školenia. Druhým je kvalita produkcie videí pomocou technológie PlayPlay Motion Design, ktorá sa vyrovná aj práci profesionálov, najmä čo sa týka animácií, prechodov, efektov a podobne.

Technológia a šablóny PlayPlay umožňujú používateľom vytvárať videá od nuly, a to buď pomocou vlastných záznamov, alebo pomocou knižnice fotografií a videí spoločnosti PlayPlay. Klipy je možné ľahko upravovať a strihať pomocou intuitívnych nástrojov na obrazovke. Video je následne možné naformátovať špeciálne pre rôzne platformy. K obrázkom môže používateľ pridávať animovaný text, ktorý sa dá označiť pomocou farieb, pričom si možno vybrať z rôznych typov písma.

PlayPlay postupne expanduje do ďalších krajín

Nástroj PlayPlay má svojich zákazníkov v 14 krajinách a sú medzi nimi aj veľké spoločnosti, ako napríklad AXA, EY, Heineken či Danone. Mesačné predplatné pre malé firmy začína na cene 200 eur. V nadväznosti na pandémiu koronavírusu chcel tím PlayPlay aspoň nejakým spôsobom pomôcť ťažko skúšaným firmám, a tak sa rozhodol predĺžiť bezplatné skúšobné obdobie zo 7 na 30 dní.

PlayPlay taktiež získal financie od investorov, ktoré pomáhajú rozšíriť tím špičkových inžinierov a kreatívnych vývojárov a slúžia na ďalší rozvoj svojej platformy. PlayPlay sa tiež snaží expandovať a presadiť na ďalších trhoch vrátane USA. 

Zdroje: playplay.com, eu-startups.com, techcrunch.com

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Podnikanie študentov: inšpiratívne nápady z celého sveta

Kreativita, talent, nadšenie a vízia – to všetko vedia aj študenti využiť, aby svoj nápad premenili na úspešný biznis, často ešte pred dosiahnutím plnoletosti. Ukážka inšpiratívnych príkladov.

Netradičné ubytovanie v Česku, Poľsku, Rakúsku a Maďarsku

Rozprávková dedinka, pobyt v „skale“ či vo vínnom sude. Čím lákajú turistov podnikatelia v okolitých krajinách?

Atrakcie (nielen) pre deti: inšpiratívne biznis nápady zamerané na rodiny

Odpoveď na otázku „Kam na výlet s deťmi?“ ponúkajú viacerí podnikatelia. Inšpiratívne príklady zo Slovenska, Česka či Rakúska ako ukážka toho, že kreativite sa v biznise medze nekladú.

Zážitkové ubytovanie na Slovensku ako dovolenkový biznis

Podnikatelia zákazníkom ponúkajú netradičné ubytovanie na Slovensku so zážitkom. Spanie na úľoch, v lietadle, mongolskej jurte či Draculovom apartmáne – čím lákajú hostí?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky