Deň súkromného podnikania oslavujú tisíce podnikateľov, zapojiť sa dá aj tento rok

Už po štvrtý raz môžu podnikatelia spolu so zákazníkmi osláviť Deň súkromného podnikania. Iniciatíva, ktorá prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov, sa koná vždy druhý utorok v mesiaci. Tentokrát 8. októbra.

Mottom aktuálneho ročníka v krajinách, kde METRO pôsobí  je „Bez vás to jednoducho nejde”. Podnikatelia sa môžu do akcie prihlasovať už teraz a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk.

Oslavu podnikania zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý si chce aj takto pripomenúť a podporiť tvrdú a poctivú prácu všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia.

Kto sa môže zapojiť do Dňa súkromného podnikania?

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na webovej stránke www.denpodnikania.sk vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať ku káve dezert zadarmo, usporiadať ochutnávku, poskytnúť malú zľavu alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi. Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 8. októbra.

Všetky tieto ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci presne vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Podnikatelia si tak vďaka vlastným kanálom, kde môžu ponuky zdieľať a reklamnej podpore od METRO môžu byť istí, že si ich ľudia nájdu a okrem stálych zákazníkov môžu pritiahnuť aj nových. Primárne komunikačné formáty sú online, OOH (reklama „mimo domu“), sociálne siete a PR v celoslovenských i regionálnych médiách.

Okrem toho, 80 ztých, ktorí sa zaregistrujú do konca augusta môžu pre svoje ponuky získať reklamnú podporu formou kampane na sociálnych sieťach. Stačí, ak sa zaregistrujú v danom termíne. METRO potom vyberie v každom z 8 krajov 10-tich zástupcov a spropaguje ich ponuky.

Účastník dňa súkromného podnikania. Zdroj: METRO
Účastník dňa súkromného podnikania. Zdroj: METRO

„Či je to rokmi budovaná rodinná pekáreň alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Prácu si často nosia aj domov, nepoznajú oddych, a niekedy na konci mesiaca končia aj v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“  vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji Igor Losman, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

Článok pokračuje pod reklamou

Deň súkromného podnikania ako neoficiálny sviatok biznisu

Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Ide o organizácie, ktorým záleží na tom, aby sa poctivému podnikaniu na Slovensku darilo a aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená.

„Sme radi, že podporou podujatia Podnikateľská fiesta sa SBA už tretí rok zapája do Dňa súkromného podnikania. Verím, že aj tento rok fiesta, ktorá sa koná už 26. septembra, zaujme návštevníkov nielen programom, ale aj sprievodnými aktivitami a prídu ešte v hojnejšom počte ako minulý rok,“ uvádza riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA Marián Letovanec.

Účastník dňa súkromného podnikania. Zdroj: METRO
Účastník dňa súkromného podnikania. Zdroj: METRO

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že existuje neoficiálny sviatok podnikateľov, ktorý okrem motivácie do ďalšej práce, môže pomôcť ich biznisu rásť. „Zaujímavými ponukami môžu podnikatelia osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú aj malé firmy príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služby a to aj  u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík. „Význam podpory v oblasti marketingu potvrdzuje aj náš najnovší prieskum. Ide o oblasť, v ktorej sa mladí podnikatelia potrebujú najviac rozvíjať a zároveň viac ako polovica z nich investuje ročne do marketingu menej ako 500 €“,  dodáva.

Vlaňajší ročník, ktorý pripadol na 9. októbra, bol zatiaľ najúspešnejší z pohľadu zapojených účastníkov. Špeciálne ponuky pripravilo takmer 2 400 prevádzok a obchodov. METRO spolu s partnermi verí, že sa toto číslo podarí prekonať, a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Inovovať vo firmách pomáhajú univerzity: ako využiť ich výskumný potenciál?

Ako môžu podnikatelia spolupracovať so slovenskými univerzitami, čo všetko môžu získať a ako postupovať v prípade záujmu? Súhrn základných informácií.

Grantový program She’s Next: financie a poradenstvo pre podnikateľky

Druhý ročník grantového programu Visa She's Next podporí mikro, malé a stredné firmy vlastnené ženami. Ako sa zapojiť a aké sú podmienky?

Podpora literárnych prekladov a propagácie kníh: EÚ rozdelí 5 miliónov eur

Európska Komisia zverejnila výzvu na šírenie európskych literárnych diel na rok 2024. Kto a dokedy môže o financie žiadať a aké sú podmienky?

Dotácia na budovanie nabíjacích staníc: kto a koľko môže získať?

Podnikatelia môžu požiadať o príspevok na vybudovanie nabíjačky pre elektromobily, stanovené podmienky ale stavajú do nevýhody menšie prevádzky. Ako postupovať?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky