Takmer 400 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019, na celom Slovensku. Spoločnosť METRO tak prostredníctvom iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.
„Deň súkromného podnikania sa koná už štvrtýkrát, jeho cieľom je osláviť podnikanie a motivovať ľudí do ďalšej práce. Zapojiť sa do neho môžu nielen zákazníci METRO, ale všetci podnikatelia bez ohľadu na miesto a odvetvie, v ktorom podnikajú,“ vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman.
Stačí, ak si na 8. októbra pripravia špeciálnu ponuku pre svojich zákazníkov, napríklad zľavu, darček či službu navyše a do tohto termínu sa prihlásia na www.denpodnikania.sk. Prevádzka aj s ponukou sa zobrazí na prehľadnej mape, vďaka čomu sa o nej dozvedia aj zákazníci z celého Slovenska. Okrem toho, METRO podporuje Deň súkromného podnikania aj reklamou v médiách, či na sociálnych sieťach.
Medzi už uverejnenými ponukami sú rôzne zľavy – výmena oleja za zvýhodnenú cenu, zľava za zameranie kuchynskej linky či špeciálny kebab s desaťpercentnou zľavou. Ďalší obdarujú zákazníkov darčekom – k pobytu v hoteli im dajú raňajky do postele, k obedu im ponúknu osviežujúcu limonádu zdarma, alebo im v kaviarni dajú možnosť posedieť si s generálom Štefánikom. Podnikatelia sa môžu rozhodnúť sami, čo pripravia, originálnejšie nápady pritiahnu viac ľudí.
Do Dňa súkromného podnikania sa zapojí aj Ján Paciga so svojou pekárskou a cukrárskou výrobou v Spišskej Novej Vsi. „Tento rok sme sa počas Dňa súkromného podnikania rozhodli našich zákazníkov prekvapiť darčekom. Pri každom nákupe nad 13 eur sa môžu zapojiť do žrebovania o zaujímavé ceny,“ hovorí. Vladimír Bodina si v Grille Moya v Žiline na 8.október pre zákazníkov prichystal špecialitu podniku, a to pomaly a v celku pečené bravčové stehno prevoňané jelšovým drevom.
Partnermi Dňa súkromného podnikania sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS).
Všetkým záleží na tom, aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená a podporovaná. „Na podporu tohtoročného Dňa súkromného podnikania sa nám vďaka spolupráci podnikateľských združení so spoločnosťou METRO a SBA podarilo pripraviť viacero vzdelávacích podujatí po celom Slovensku, ktoré aj tento rok vyvrcholia Podnikateľskou fiestou už 26. septembra v Bratislave,“ avizuje Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska.
Podnikatelia tak vďaka Dňu súkromného podnikania budú mať možnosť nielen získať nových zákazníkov, ale tiež načerpať inšpiráciu a nové poznatky z oblastí inovácií v podnikaní. Hlavnými témami budú novinky, ktoré prinieslo zavedenie e-kasy v oblasti bezhotovostného platenia a s tým spojené riziká, či ako zmeniť podnikanie na viac ekologické, získať konkurenčnú výhodu a ušetriť. Podujatie bude moderovať Michael Szatmary.
METRO verí, že tohtoročný Deň súkromného podnikania zaujme čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie.