KROS Fakturácia – moderná aplikácia pre podnikateľov

Čo si všímať pri výbere fakturačnej aplikácie a aké výhody ponúka tá od spoločnosti KROS?

Mať jednoduchú a prehľadnú aplikáciu na vystavovanie faktúr je dôležité pre každého podnikateľa. No ako si vybrať tú správnu? Čo všetko treba zvážiť pred rozhodnutím a ako zistíte, či práve s našou fakturačnou aplikáciou budete spokojní? Tu je 7 dôvodov, prečo si zvoliť prácu s KROS Fakturáciou.

Jednoduchá dostupnosť

Či ste v kancelárii, doma alebo na dovolenke, fakturovať môžete kdekoľvek a kedykoľvek. Stačí otvoriť webový prehliadač vo vašom zariadení a pracovať vtedy, kedy potrebujete. Doklady vystavíte pohodlne a rýchlo.

Pravidelné vylepšenia

KROS Fakturácia je neustále zdokonaľovaná, aby vám poskytla to najlepšie. Od nových možností API prepojenia cez import dokladov pre viacero programov až po vytvorenie vlastného vzhľadu faktúry – KROS je vždy o krok vpred. Prináša nové funkcie, ktoré zjednodušia vašu prácu.

Prenos faktúr do účtovníctva

Zabudnite na zdĺhavé zasielanie dokladov účtovníčke. S KROS Fakturáciou to ide rýchlo a efektívne. Pridajte prístup do aplikácie vašej účtovníčke, ktorá si sama stiahne doklady priamo do OMEGY či ALFY plus. Využiť možno tiež exportné súbory pre programy MRP, Pohoda a Money. Pokiaľ si chcete doklady uložiť do vášho zariadenia, môžete ich v aplikácii stiahnuť vo formáte PDF či .xls.

Funkcie, ktoré pomáhajú

KROS Fakturácia ponúka široké spektrum funkcií, ktoré vám uľahčia každodennú prácu, od jednoduchých po pokročilé. Prepojením bankového účtu s aplikáciou získate prehľad o uhradených faktúrach. Keď vám klient faktúru zaplatí, aplikácia o tom bude vedieť a priradí úhradu k dokladu.

Prečítajte si tiež

Pri vystavení faktúry pre zahraničných obchodných partnerov si možno zvoliť jazyk, v ktorom doklad vystavíte (angličtina, nemčina). Počítať môžete s automatickým doplnením cudzej meny s aktuálnym kurzom ECB alebo možnosťou výberu správnej sadzby DPH.

Pravidelné faktúry uľahčia proces. Nastavte si jednoducho doklady, ktoré budú pravidelne zasielané vaším odberateľom. Nemusíte sa tak zamýšľať nad tým, či ste už faktúru vystavili a poslali partnerovi. Aplikácia to urobí za vás.

Viac ako len faktúry

Okrem faktúr nájdete v KROS Fakturácii aj cenové ponuky, dodacie listy či objednávky. Zjednodušte si vystavovanie dokladov. Napríklad už len zo samotnej cenovej ponuky viete vystaviť došlú objednávku, zálohovú faktúru, vyúčtovaciu faktúru, či dodací list jedným klikom. Informácie sa tak jednoducho prenesú medzi dokladmi.

Prepojenie fakturácie s e-shopom

API prepojenie vám umožní prepojiť váš e-shop, systém, či softvérové riešenie s KROS Fakturáciou a po novom aj s KROS Skladom. Umožní vám to jednoduchý a rýchly prenos dát medzi vaším obchodom a aplikáciou. KROS má všetko, čo potrebujete na automatizáciu vášho podnikania.

Zákaznícka podpora a poradenstvo

Potrebujete pomoc alebo máte otázky? Sme tu pre vás na telefonickej linke, e-maile či chate, alebo nájdite odpoveď na našom webe v Často kladených otázkach. Pridajte sa aj do skupiny na Facebooku, kde zdieľame užitočné tipy, rady a novinky zo sveta KROS Fakturácie.

Dôvody pre výber KROS Fakturácie sme vám už predstavili. Zaujíma vás ako aplikácia vyzerá a prečo by ste ju mali využívať? Prejdite na stránku KROS Fakturácia a začnite fakturovať.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Archivácia účtovných dokladov v elektronickej podobe: problémy z praxe

V súvislosti s elektronizáciou účtovníctva sú časté otázky, napríklad či je potrebné uchovávať aj listinný originál dokladu. Odpovede na prípady z praxe prinieslo Finančné riaditeľstvo SR.

Elektronizácia účtovníctva: problémy z praxe

Odpovede na opakujúce sa otázky, ktoré sa týkajú povinností pri vedení účtovníctva a uchovávaní účtovnej dokumentácie v elektronickej (digitálnej) podobe.

Faktúra vs. zjednodušená faktúra

Aký je rozdiel medzi faktúrou a zjednodušenou faktúrou podľa zákona o DPH, kedy je možné zjednodušenú faktúru vystaviť a aké zmeny nastanú od roku 2025, sa dočítate v článku.

Zmeny v postupoch účtovania v podvojnom účtovníctve od 15. 3. 2024

Nové pravidlá v premenách spoločností a družstiev sa odrazili aj na spôsobe účtovania. Čo sa mení v tejto súvislosti v postupoch účtovania v podvojnom účtovníctve?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky