Známy stand-up komik Michael Szatmary je súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania (DSP), ktorý sa tento rok koná 8. októbra.
Szatmary
navštívil vybraných podnikateľov po celom Slovensku v ich prevádzkach
a na vlastnej koži si vyskúšal, čo všetko prináša ich náročná
každodenná práca. Videá zachytávajúce jeho zážitky nájdete na YouTube kanáli METRO SR.
Deň súkromného podnikania – ako sa zapojiť?
METRO, ktoré je iniciátorom kampane Deň súkromného podnikania aj na Slovensku, verí, že tohtoročný DSP zaujme čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie. Vlani sa zapojilo vyše 2 400 podnikateľov, dnes ich je prihlásených viac ako tisíc.
Podnikatelia môžu v rámci aktivít DSP získať zákazníkov doslova za pár minút. Stačí ak na 8. októbra pripravia zaujímavú ponuku pre svojich zákazníkov a uverejnia ju na online mape na stránke www.denpodnikania.sk.
„Môže to byť čokoľvek, čo vystihuje povahu vášho podnikania, odmení existujúcich a priláka nových zákazníkov k vášmu biznisu. Registráciou získate marketingovú podporu pre svoj obchod bez ďalších investícií,“ uvádza riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman.
Zaujímavé ponuky podnikateľov na jednej mape
Všetky ponuky, ktoré podnikatelia zaregistrujú na stránke denpodnikania.sk sa zobrazia v prehľadnej mape, vďaka ktorej ich môžu vyhľadať zákazníci z celého Slovenska. Projekt je zároveň podporený zaujímavou mediálnou kampaňou, ktorá zahŕňa online reklamu, reklamu na vonkajších plochách, PR podporu v celoslovenských a regionálnych médiách a na sociálnych sieťach, z ktorej profitujú všetci zaregistrovaní podnikatelia.
Ak neviete, akú ponuku by ste mohli pripraviť na Deň súkromného podnikania pre svojich zákazníkov, skúste sa inšpirovať tými, ktorí už vedia, ako na to.
Do Dňa súkromného podnikania sa aj tento rok zapojí Pavol Zrak so svojim obchodom v Harmanci. „Tohtoročný Deň súkromného podnikania sme sa rozhodli našim zákazníkom spestriť na základe výšky ceny ich nákupu. Ak cena nákupu bude vyššia ako 9 eur, zákazník si bude môcť vybrať spomedzi prášku na pranie, alebo čokolády. Iné darčeky budú na výber pri nákupe nad 19 a 29 eur,“ hovorí.
Podobný prípad je aj Peter Terneny, majiteľ prevádzok zdravého rýchleho občerstvenia. „8. október našim zákazníkom spríjemníme dezertom Panna Cotta v hodnote jedného eura, ktorý bude zadarmo súčasťou každého obedového menu,“ uvádza.
Metro v spolupráci s podnikateľskými združeniami
Deň súkromného podnikania už štvrtý rok organizuje spoločnosť METRO v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Podporu ponúka všetkým podnikateľom a ich zákazníkom bez ohľadu na odvetvie, v ktorom pôsobia.
V rámci kampane ku Dňu súkromného podnikania sa aj tento rok uskutoční viacero vzdelávacích podujatí, na ktorých sa podieľajú všetci partneri. Ako využiť inovácie na rast svojho biznisu a novinky vo svete podnikania online a offline sú témy dvoch panelových diskusií štvrtého ročníka Podnikateľskej fiesty, ktorá sa uskutoční vo štvrtok 26. septembra 2019 na pôde Slovak Business Agency v Bratislave. Príďte a nudiť sa určite nebudete. Postará sa o to nielen moderátor Michael Szatmary, ale najmä zaujímavé témy a kvalitní speakri.