Výber vhodného darčeka závisí predovšetkým na tom, aký je váš biznis a kto sú vaši zákazníci. Niektoré darčeky sú univerzálne, iné sú vhodné len pre určitú skupinu ľudí. Spolu so špecialistami na darčeky z Reda.sk sme sa pozreli na to, ako pri výbere neurobiť chybu.
Moderný darček, na ktorý nebude sadať prach
Kvalitná káva, čaj, čokoláda či víno určite nezostanú zabudnuté v zásuvke na zbytočné darčeky. Popularita jedlých darčekov sa každým rokom zvyšuje a niet sa čomu čudovať. Tento typ pozornosti ocení naozaj každý.
Samozrejme platí, že čím krajšie balenie, tým skôr bude chcieť zákazník váš darček ochutnať. A ak sa nebudete vedieť rozhodnúť pri výbere, môžete zvoliť nejaký z predpripravených darčekových setov. Každý z nich si môžete nechať potlačiť logom vašej firmy.
Všetci milujú kancelárske potreby
Zápisníky, perá, diáre a doplnky do kancelárie sú skvelý darček, pokiaľ sa váš zákazník pohybuje v kancelárskom prostredí.
Investícia do darčeka tohto typu obvykle nebýva vysoká a predmety sa dajú jednoducho upraviť podľa vašich predstáv. Ak chcete do darčeka investovať viac, môžete vybrať nejaké prémiové pero a nechať ho upraviť pomocou laserového gravírovania.
Elektronickí pomocníci
Drobná elektronika je vec, ktorá je ako darček obľúbená už dlhé roky. USB kľúč, powerbanka alebo univerzálna nabíjačka nájdu uplatnenie u väčšiny vašich zákazníkov. A keby obdarovaný zrovna takýto kúsok elektroniky nepotreboval, posunie ho ďalej a váš darček bude spolu s vaším logom slúžiť inde.
Vianočných vecí nikdy nie je dosť
Ozdoby na stromček, vianočné hrnčeky a dekorácie zostávajú po väčšinu roku zatvorené v skrinke. Na svetlo sa ale dostanú práve v tom najkrajšom čase. Ak chcete u zákazníka vyvolať príjemnú asociáciu s vašou firmou práve v období Vianoc, budú darčeky z tejto kategórie dobrá voľba.
Pri tomto druhu darčeka je ale dôležité, aby si ho obdarovaný rozbalil ešte pred samotnými sviatkami. Inak by jeho kúzlo nezapôsobilo naplno.
Čomu sa radšej vyhnúť?
Každý rok po Vianociach ľudia vracajú späť do obchodov milióny nevhodných darčekov. Lídrom v tejto štatistike je oblečenie. Niekomu nepadne veľkosť, niekomu sa nepáči farba, niekomu nesedí štýl. Preto sa pri výbere vianočného darčeku tričkám alebo mikinám s vaším logom radšej vyhnite.
Podobne ťažké je trafiť sa do zákazníkovho vkusu aj pri kozmetike. Každému vonia niečo iné a môže sa ľahko stať, že váš darček nakoniec skončí v koši, aj keď ste to mysleli dobre.