Kniha 99 inšpiratívnych podnikateľských nápadov vznikla ako vyústenie seriálu Inšpiratívne podnikateľské nápady na portáli Podnikajte.sk. Veríme, že publikácia tohto typu dokáže ešte viac ľudí povzbudiť k tomu, aby sa postavili na vlastné nohy a splnili si svoj sen.
V knižke nájdete 99 naozaj rôznorodých nápadov na podnikanie. Pri takmer každom z nich vám odhalíme príbeh jeho vzniku, bližšie popíšeme biznis model a zdôrazníme silné, no i slabé stránky tohto podnikania. Príbehy sú roztriedené do rôznych kategórií podľa oblasti, náročnosti, krajín pôvodu a ďalších užitočných kritérií.
Všetky príbehy predstavujú reálne podnikanie, ktoré už niekde vo svete existuje. Uvádzame ich však najmä ako inšpiráciu a nasledovania hodný príklad, z ktorého si čitateľ môže zobrať kostru a zvyšok už si oživiť po svojom. Veď napokon, podnikanie je hlavne o tom prísť vždy s niečím novým.
Sme presvedčení o tom, že táto kniha vás prinúti rozmýšľať o tom, že mnohé podnety z vášho okolia môžu byť zaujímavou podnikateľskou príležitosťou, ak sa na ne pozriete zo správneho uhla pohľadu.
Ak uvažujete nad vlastným podnikaním a chcete si založiť kaviareň, máte pred sebou návod vo forme ebooku. Ebook vám pomôže zorientovať sa v reguláciach ovplyvňujúcich tento typ podnikania a upozorní na legislatívne povinnosti. Zároveň obsahuje praktické podnikateľské tipy a rady, ktoré pomôžu vybudovať úspešné podnikanie. Ebook zohľadňuje právny stav účinný k 1.1.2016.
Aktuálny set vzdelávacích materiálov pre učiteľov stredných škôl. Publikácia, pracovný zošit a prezentácie vznikli na uľahčenie práce učiteľov a zatraktívnenie vzdelávacieho procesu ako výstupy projektu „Praktický a moderný podnikateľský plán pre učiteľov stredných škôl“. Pre učiteľov k dispozícii na stiahnutie bezplatne.
Kniha plná inšpiratívnych nápadov z celého sveta, ktoré sú príkladom toho, že podnikateľskú príležitosť možno nájsť kedykoľvek a kdekoľvek. Nemusí ísť o prevratný vynález, inovatívny môže byť biznis model či prístup k zákazníkom. No keďže mať dobrý nápad na podnikanie nestačí, autorky v knihe približujú aj to, ako boli projekty financované, čím si podnikatelia získali zákazníkov a ako sa niektorí popasovali s nedôverou okolia.