Už teraz sa môžu podnikatelia zapojiť do príprav na Deň súkromného podnikania, ktorý sa bude konať tento rok prvý raz 11. októbra a potom každý druhý utorok v októbri. Cieľom projektu je pripomenúť dôležitosť malých podnikateľov nielen pre domácu ekonomiku, ale tiež pre spoločnosť a súčasne im ukázať uznanie za ich každodennú prácu. Za myšlienkou Dňa súkromného podnikania stoja Združenie mladých podnikateľov Slovenska a Zväz hotelov a reštaurácií SR a spoločnosť METRO, ktorá podporí túto udalosť veľkou mediálnou kampaňou.
„Malí podnikatelia pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok a často jeden človek zastáva niekoľko pozícií, na ktoré sú vo väčších firmách celé tímy. Preto sme sa rozhodli ich oceniť za toto úsilie a venovať im špeciálny deň. Deň súkromého podnikania sa uskutoční v 25 krajinách po celom svete,“ vysvetľuje Guillaume Chêne, CEO spoločnosti METRO.
Podnikatelia môžu potešiť svojich súčasných zákazníkov a získať nových
Ku Dňu súkromného podnikania sa môže pripojiť každý podnikateľ bez ohľadu na oblasť podnikania so svojou špeciálnou ponukou na webovej stránke www.denpodnikania.sk. Záleží len na ňom, čo zajímavé pre svojich zákazníkov vymyslí. Môže to byť napríklad zadarmo dezert ku káve, postráženie domáceho miláčika svojho zákazníka počas nákupu alebo kultúrna akcia. Verejnosť potom na rovnakých stránkach nájde v prehľadnej mape podniky vo svojom okolí, ktoré si na tento deň pripravili špeciálne ponuky. „Podnikatelia môžu potešiť nielen svojich súčasných zákazníkov, ale aj upozorniť na seba nových,“ dodáva Guillaume Chêne.
Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas do 10. októbra 2016. Tí, ktorí to stihnú do konca augusta, majú možnosť súťažiť o podporu v regionálnych médiách. Celú akciu sprevádza intenzívna mediálna kampaň vrátane tlače, televízií, rádia, internetu a komunikačných kanálov spoločnosti METRO. Prihlásení podnikatelia tak budú ťažiť z reklamnej kampane v hodnote viac ako 300-tisíc eur a budú mať istotu, že sa o Dni súkromného podnikania dozvedia aj ich zákazníci.