Deň súkromného podnikania - pripojte sa k oslavám malých podnikateľov a dajte o sebe vedieť

Už teraz sa môžu podnikatelia zapojiť do príprav na Deň súkromného podnikania, ktorý sa bude konať tento rok prvý raz 11. októbra a potom každý druhý utorok v októbri. Cieľom projektu je pripomenúť dôležitosť malých podnikateľov nielen pre domácu ekonomiku, ale tiež pre spoločnosť a súčasne im ukázať uznanie za ich každodennú prácu. Za myšlienkou Dňa súkromného podnikania stoja Združenie mladých podnikateľov Slovenska a Zväz hotelov a reštaurácií SR a spoločnosť METRO, ktorá podporí túto udalosť veľkou mediálnou kampaňou.

„Malí podnikatelia pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok a často jeden človek zastáva niekoľko pozícií, na ktoré sú vo väčších firmách celé tímy. Preto sme sa rozhodli ich oceniť za toto úsilie a venovať im špeciálny deň. Deň súkromého podnikania sa uskutoční v 25 krajinách po celom svete,“ vysvetľuje Guillaume Chêne, CEO spoločnosti METRO.

Podnikatelia môžu potešiť svojich súčasných zákazníkov a získať nových

Ku Dňu súkromného podnikania sa môže pripojiť každý podnikateľ bez ohľadu na oblasť podnikania so svojou špeciálnou ponukou na webovej stránke www.denpodnikania.sk. Záleží len na ňom, čo zajímavé pre svojich zákazníkov vymyslí. Môže to byť napríklad zadarmo dezert ku káve, postráženie domáceho miláčika svojho zákazníka počas nákupu alebo kultúrna akcia. Verejnosť potom na rovnakých stránkach nájde v prehľadnej mape podniky vo svojom okolí, ktoré si na tento deň pripravili špeciálne ponuky. „Podnikatelia môžu potešiť nielen svojich súčasných zákazníkov, ale aj upozorniť na seba nových,“ dodáva Guillaume Chêne.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas do 10. októbra 2016. Tí, ktorí to stihnú do konca augusta, majú možnosť súťažiť o podporu v regionálnych médiách. Celú akciu sprevádza intenzívna mediálna kampaň vrátane tlače, televízií, rádia, internetu a komunikačných kanálov spoločnosti METRO. Prihlásení podnikatelia tak budú ťažiť z reklamnej kampane v hodnote viac ako 300-tisíc eur a budú mať istotu, že sa o Dni súkromného podnikania dozvedia aj ich zákazníci.

 

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako začať podnikať: recept Jara Zacka z reklamnej agentúry TRIAD

Ako si „uvariť“ firmu radil na štvrtom ročníku Podnikateľskej fiesty spoluzakladateľ Agentúry roka 2018 - TRIAD Advertising.

Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

Viac než 3000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.

Standup komik Szatmary zvažuje kariéru podnikateľa - presvedčte sa, ako mu to ide

Známy stand-up komik Michael Szatmary je súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania (DSP), ktorý sa tento rok koná 8. októbra.

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

Takmer 400 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019, na celom Slovensku. Spoločnosť METRO tak prostredníctvom iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky