Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok, zaregistrujte sa a získajte nových zákazníkov

Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Druhý októbrový utorok, čo pripadá na 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania.

Podnikatelia sa už teraz môžu hlásiť a svoje špeciálne ponuky zverejniť na webe www.denpodnikania.sk. Tradíciu osláv zaviedol veľkoobchod METRO, ktorý chce aj takto vzdať hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí sa každý deň snažia napĺňať potreby svojich zákazníkov. METRO zastreší celú akciu veľkou mediálnou kampaňou, z ktorej budú profitovať všetci zapojení podnikatelia. Okrem toho, 80 z nich môže pre svoje ponuky získať reklamu navyše.

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na webovej stránke www.denpodnikania.sk vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať k obedovému menu nápoj zadarmo, usporiadať barmanskú šou, poskytnúť malú zľavu alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi.

Všetky tieto ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci presne vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Okrem toho, spoločnosť METRO podporí celú akciu veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských, ako aj regionálnych médiách. Podnikatelia tak budú mať istotu, že si ich ľudia nájdu a okrem stálych zákazníkov môžu pritiahnuť aj nových.

„Či sú to malé potraviny v niekoľkotisícovej obci alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Často nepoznajú oddych, prácu si nosia aj domov a niekedy na konci mesiaca končia v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“ vysvetľuje hovorca METRO Martin Krajčovič, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 9. októbra, kedy všetko vrcholí. Pre tých, ktorí sa ale poponáhľajú a stihnú sa zaregistrovať na webovej stránke do konca augusta, je pripravená súťaž o mediálnu podporu v regionálnych médiách. METRO vyberie spolu 80 podnikateľov – 10 v každom kraji, ktorých ponuky ešte viac zviditeľní.

Partnermi akcie sú Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Všetkým organizáciám záleží na tom, aby podnikaniu na Slovensku bola venovaná adekvátna podpora a aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená.

„Veríme, že sa k myšlienke Dňa súkromného podnikania pridá čo najviac ľudí a že ho podnikatelia a zákazníci patrične oslávia. Vlani pripravili podnikatelia naozaj rozmanité ponuky a od ich zákazníkov sme mali vynikajúcu odozvu, preto sme zvedaví, čo vymyslia tentoraz. Podporovať podnikateľov aj takýmito akciami má určite význam,“ uvádza riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA Marián Letovanec.

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že vznikol akýsi neoficiálny sviatok, ktorý môže podnikateľov motivovať do ďalšej práce a pomôcť ich biznisu rásť. „Netreba zabudnúť, že zaujímavými ponukami môžu osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú malé firmy jedinečnú príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služ by aj u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík.

Vlaňajší ročník, ktorý pripadol na 10. októbra, bol mimoriadne úspešný. Špeciálne ponuky pripravilo až 1400 prevádzok a obchodov. METRO verí, že sa toto číslo podarí prekonať a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako začať podnikať: recept Jara Zacka z reklamnej agentúry TRIAD

Ako si „uvariť“ firmu radil na štvrtom ročníku Podnikateľskej fiesty spoluzakladateľ Agentúry roka 2018 - TRIAD Advertising.

Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

Viac než 3000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.

Standup komik Szatmary zvažuje kariéru podnikateľa - presvedčte sa, ako mu to ide

Známy stand-up komik Michael Szatmary je súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania (DSP), ktorý sa tento rok koná 8. októbra.

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

Takmer 400 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019, na celom Slovensku. Spoločnosť METRO tak prostredníctvom iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky