Zapojte sa do marketingového prieskumu 2015

Akým výzvam čelia slovenské firmy v on-line marketingu, ako sa im darí sledovať najnovšie trendy a zavádzať ich do praxe? Investujte minútu svojho času a pomôžte nám to zistiť. Odmenou pre vás budú informácie, ako ste na tom v porovnaní s konkurenciou a trhovými lídrami.

Ako prieskum prebieha

Prieskum digitálnej agentúry HYPE je rozdelený na dve etapy:

  • počas leta prebiehal VIP štýlom – ľudia z HYPE oslovili vytipované spoločnosti, ktoré pozývali do prieskumu. Takýmto spôsobom sa podarilo získať niekoľko top spoločností z finančného, telekomunikačného či sektora FMCG (rýchloobrátkový spotrebný tovar).
  • v septembri sa do prieskumu môžu zapojiť všetci podnikatelia, ktorí by chceli vedieť, ako sú na tom v porovnaní s trhovým priemerom či lídrami odvetvia.

Zaujíma vás, či iné spoločnosti outsourcujú marketingové aktivitiy? Aký majú na marketing rozpočet? Investujte minútu svojho času a zapojte sa do prieskumu. Zapojiť sa môžete anonymne, ale ak vyplníte svoj e-mail, dostanete po skončení prieskumu štatisticky spracované výsledky.

Kto za prieskumom stojí

Prieskum realizuje agentúra HYPE - agentúra s nadšením pre kreatívny marketing a dosahovanie výsledkov. HYPE pracuje s klientmi od začínajúcich startupov až po medzinárodné korporácie. HYPE je agentúra, ktorá vie, aké dôležité je nadšenie zákazníkov pre váš produkt.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Zápis do RPVS: povinnosť poskytovateľov audiovizuálnej mediálnej služby

Ako postupovať, na koho sa obrátiť a s akými nákladmi počítať pri zápise do registra partnerov verejného sektora, ak ide o poskytovateľa audiovizuálnej mediálnej služby?

Marketingová stratégia firmy: prečo je dôležitá a ako ju definovať?

Dôležité je stanoviť si „SMART“ ciele či zistiť jedinečný predajný argument (USP). Čo to znamená a ďalšie tipy, ako na marketingovú stratégiu pri rozbiehaní biznisu.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky