O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

V KC Dunaj budete hovoriť o trendoch, ktoré budú dominovať v roku 2020 v online marketingu. Môžete načrtnúť, o čo pôjde?

Juraj Sasko (Visibility): To ešte neviem, zatiaľ nemám dokončenú prezentáciu (úsmev). Ale chcem sa zamyslieť nad niektorými trendami a ich uplatniteľnosťou pre slovenský trh, ako sú chatboty, hlasové vyhľadávanie a podobne.

Čo bude podľa vás must v najbližšom období? Hovorme nielen o roku 2020, ale aj tomto, ktorý sa nedávno začal?

Juraj Sasko (Visibility): Možno je to veľmi všeobecné, ale must bude digitálne zmýšlanie firiem. Či ste FMCG, B2B alebo vláda, všetko budete musieť premyslieť a plánovať hlavne digitálne, až následne offline.

Aké témy v online marketingu považujete v súčasnosti za najaktuálnejšie?

Juraj Sasko (Visibility): Za mňa sú to sociálne siete, video a automatizácia.

Čo by ste poradili napríklad začínajúcim marketérom, na čo sa by sa mali sústrediť a čím by sa nemali nechať uniesť?

Juraj Sasko (Visibility): Nemali by robiť a skúšať hneď všetko. Radšej nebyť na Instagrame, ako tam byť a robiť ho zle alebo nemať naň čas.

Visibility

Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako.

Triad Advertising

Pôsobivá prírodopisná reklama na tresku pre Ryba Žilina, spoločné počítanie fanúšikov O2, úderná kampaň denníka SME v hlavnej úlohe s otázkami novinárov alebo ateliér Becherovky, v ktorom sa fotky ľudí menili na umelecké diela. Táto nezávislá reklamná agentúra pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005. Veci robí tak, aby dávali zmysel, tešili ju aj klientov a aby za ňu hovorili výsledky. Za svoju prácu získali viaceré domáce aj zahraničné ocenenia ako Grand Prix na európskej súťaži Golden Drum v Portoroži, zlato na celoeurópskej súťaži Eurobest, zlato a 2x bronz na PIAF či prvý digitálny Grand Prix na Zlatom klinci.

PS:Digital

Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

Štart: 19:00 hod.

Lístky: bit.ly/Trendy1903

Event: https://www.facebook.com/events/1120312104808553/

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Originálne reklamné predmety – inšpiratívne príklady

Prehľad trendov v reklamných predmetoch. Na čo staviť pri ich výbere a dizajne, ak chce firma pritiahnuť pozornosť?

Reklamné predmety: na čo myslieť pri ich výbere a dizajne?

Ako uvažovať nad podobou reklamného predmetu, ktorý bude mať pre firmu zmysel, ako znížiť náklady za jeho výrobu a na čo myslieť z hľadiska času? Tipy odborníka.

Google Consent Mode v2: čo to je a aké zmeny prináša?

Firmy, ktoré chcú využívať remarketing, musia od 6. marca 2024 implementovať novú verziu Google Consent Mode. Čo sa mení?

Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky