Google nemá na Slovensku konkurenciu. Prakticky všetky vyhľadávania idú cez tento fenomén a problém začína vtedy, keď sa po zadaní Vášho mena, názvu firmy alebo služby objavia vo výsledkoch aj negatívne stránky.
Online marketingové aktivity v roku 2014 by mali začínať aj končiť pri tvorbe kvalitného obsahu. Časy nekvalitných webov a duplikovaného obsahu sú už dávno preč. Kvalita rozhoduje.
V predchádzajúcej časti nášho seriálu o možnostiach expanzie firiem na zahraničné trhy pomocou internetu sme písali o tom, na čo si treba dať pozor a ako by mala vyzerať príprava pred samotnou expanziou na nový online trh. Jednou z hlavných ciest je marketing vo vyhľadávačoch a prirodzene ho aj väčšina firiem využíva.
Pred príchodom webu a sociálnych sietí existovalo iba niekoľko možností ako sa dostať do povedomia širokej verejnosti. Firma si mohla kúpiť masívnu reklamnú kampaň alebo mať širokú sieť často otravných predajcov. V nasledovnom článku poukážeme na iný prístup k marketingu. Rozvoj webu a sociálnych sietí umožnil firmám realizovať nový spôsob komunikácie so zákazníkom, ktorý je v porovnaní s tradičnými formami marketingu lacnejší a efektívnejší.
V dnešnom dieli Vás naučíme, ako prestať byť na internete neviditeľným. Môžete mať totiž tú najkrajšiu grafiku na svete, ale ak je „vnútro“ Vašej webstránky nefunkčné, nikdy sa nedostanete na popredné priečky vo vyhľadávačoch. Prečo je to tak a ako to zmeniť sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Upozorníme vás na najdôležitejšie udalosti a najlepšie články zo sveta podnikania.