Zmeniť malú firmu na veľkú nie je nikdy ľahké. Štatistiky sú neradostné. Prieskum v USA dokázal, že len 0,1 % firiem niekedy dosiahne ročný obrat 250 miliónov dolárov. A vraj ešte mikroskopickejšia skupina - len 0,036 % - dosiahne obrat 1 miliardy dolárov.
V týchto ekonomických podmienkach by mohol byť dobrým riešením na zvýšenie predaja down-selling („znižovací“ predaj). Prečo? Lebo zákazníci by aj radi znova míňali, ale robia tak veľmi opatrne a s pevným rozhodnutím nesiahať do peňaženky príliš hlboko.
Skutočnosť je takáto: šlofík je silným zdrojom konkurenčnej výhody. Nedávny dôkaz je zdrvujúci. Krátky spánok nielenže napomáha obnove fyzických síl, ale takisto zlepšuje schopnosti vnímania, pohybové schopnosti, reflexy a ostražitosť.
Tak ľudia ako i firmy potrebujú na dosiahnutie významného úspechu určitý strategický rámec. Ten sa skladá z vízie pre budúcnosť, misie, ktorá definuje, čo sa má robiť, z hodnôt, ktoré formulujú konanie, zo stratégií na dosiahnutie cieľov a zo samostatných cieľov a akčných plánov na dennej, týždennej a mesačnej báze.
Vaša firma funguje viac-menej samospádom a ste presvedčený, že marketingová stratégia je v poriadku. Ale je to tak naozaj? Prinášajú vaše marketingové posolstvá a materiály maximálne výsledky? Ak nie, potom je čas začať pretvárať marketing.
Ľudia zostavujú podnikateľské plány z najrozmanitejších dôvodov. Aby získali kapitál, zhodnotili rast firmy, nadviazali obchodné partnerstvá alebo aby si vedeli uriadiť rozvoj firmy.
Všetci lídri chcú motivovať svojich predajcov, aby boli čo najlepší a väčšinou veria, že práve náročné predajné ciele sú tou správnou motiváciou. Ak 10 – 20 % predajcov nesplní svoje ciele, ide hlavne o problém predajcov. Ale pokiaľ väčšina predajcov nenaplní očakávania, problémom sú ciele.
V dnešnom digitálnom svete sme si zvykli, že mnoho vecí máme akosi samozrejme zadarmo. A tak by sme chceli všetky informácie posielať e-mailom, aby sme ušetrili na poštovnom. Neraz sa ma však zákazníci pýtajú: Prečo naše maily nefungujú? Dá sa urobiť čosi viac? Bude klasická pošta fungovať lepšie ako elektronická?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Upozorníme vás na najdôležitejšie udalosti a najlepšie články zo sveta podnikania.