Ak už máte vybratého influencera, je čas sa rozhodnúť, ako chcete produkt alebo službu cez neho prezentovať. Aké formy promovania sa využívajú najčastejšie?
Niektorí ľudia sa mylne domnievajú, že ide len o osoby s veľkým počtom sledovateľov. Ale keď hovoríme o influenceroch, nemusíme nevyhnutne hovoriť o ľudských bytostiach a nemusia ich ani sledovať milióny ľudí. Tento pojem sa často zamieňa s popularitou.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Upozorníme vás na najdôležitejšie udalosti a najlepšie články zo sveta podnikania.