Galavečer Slovenský Goodwill 2018 slávnostne predstavil podnikateľov, ktorých si ľudia vážia

18. októbra 2018 boli slávnostne vyhlásené výsledky a odovzdané ocenenia Slovenský Goodwill 2018. Z 18 finalistov, ktorí boli nominovaní do druhého ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2018, verejnosť 642 hlasmi zvolila Miriam Poništovú, ktorá sa stala nositeľkou titulu OSOBNOSŤ Slovenský Goodwill.

Do druhého ročníka ocenenia bolo prijatých celkom 37 nominácií, čo je takmer o 55 % viac než počet nominácií prijatých v minulom premiérovom ročníku projektu. Odborná porota zvolila víťazov v kategóriách Tradícia, Inovácie, Partner a Podporovateľ, ktorými sú: Gabriela Belopotocká, riaditeľka Vydavateľského domu IKAR (Tradícia), Jana Kadaňková, majiteľka firmy Veselé rúška (Inovácie), Marek Šimunek, riaditeľ akciovej spoločnosti Poľnohospodár Nové Zámky (Partner) a Veronika Bush, správkyňa Nadácie Tesco (Podporovateľ). Porota sa ďalej rozhodla udeliť zvláštnu cenu pani Jane Pitkovej, spoluzakladateľke občianskeho združenia Kolobeh života.

Kategóriu verejnosti ovládla Miriam Poništová, riaditeľka firmy DeutschMann Internationale Spedition a stala sa nositeľkou titulu OSOBNOSŤ Slovenský Goodwill 2018. Z celkom 1 837 prijatých platných hlasov ich získala 642. „Miriam Poništová tak prevzala pomyselné žezlo od rezbára Milana Krajňáka, ktorý si srdcia verejnosti získal v predchádzajúcom ročníku,“ doplnila Lenka Hlavatá, riaditeľka poradenskej firmy HPCG, ktorá je organizátorom ocenenia. V základných kategóriách sa v minulom roku umiestnili: Slavomíra Blahušiaková riaditeľka firmy Liečebné termálne kúpele (Tradícia), Mirka Števková zakladateľka projektu JaSpravim.sk (Inovácie), Tatiana Nátna majiteľka Turčan Auto (Partner) a Viera Potášová za O.Z. Podaj ďalej (Podporovateľ). Porota se ďalej rozhodla udeliť zvláštnu cenu za celoživotný prínos pani Eve Sirackej prezidentke Ligy proti rakovine SR.

Nad transparentným priebehom po celú dobu dohliadala svetovo uznávaná certifikačná autorita TÜV SÜD Slovakia. Organizátorom ocenenia bola česká poradenská skupina HPCG. Hlavným partnerom bola ŠKODA AUTO Slovakia. Partneri projektu boliTop centrum podnikateliek,Združenie mladých podnikateľov Slovenska, LORIKA CZ a Etnetera. Mediálnymi partnermi boli Ženskýweb.sk, Slovenka, Metropola, eGoodWill.sk, Podnikajte.sk a Magazín KPCG . Spoluorganizátorom galavečera bola agentúra Star Production.

Viac informácií a fotogalérii nájdete na www.slovenskygoodwill.sk.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Súťaž Mladý inovatívny podnikateľ 2024 sa blíži: ako sa zapojiť?

Na finalistov čakajú atraktívne ceny. Aké sú podmienky, kde a dokedy sa registrovať a čo finalisti získajú?

Slovensko pozná Mladého inovatívneho podnikateľa roka 2023

Vo finále súťaže zaujali samoobslužné sauny, výber vína pomocou umelej inteligencie či poradenstvo pri expanzii firmy. Kto sa stal víťazom a čo finalisti získali?

Brikety z konského trusu Fluf: predsudky strieda úspech

Nápad košických gymnazistov ľudia brali ako vtip. Ide pritom o ekologickú a cenovo dostupnú alternatívu vykurovania. Ako búrajú predsudky a čím si získavajú zákazníkov?

Mladý inovatívny podnikateľ 2022: zaujali inovácie v oblasti technológií, zdravotníctva aj obuvi

Meno Mladého inovatívneho podnikateľa roku 2022 je známe. Čím zaujal víťaz a aké ďalšie nápady sa dostali do finále?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky