37 nominácií bolo prijatých do druhého ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2018. Počet nominácií, ktoré sa skončili o polnoci 30. júna, je takmer o 55 % vyšší než počet nominácií prijatých v minulom premiérovom ročníku projektu. Finalisti budú predstavení na webe slovenskygoodwill.sk v sobotu 1. septembra.
Usporiadateľ projektu teraz zástupcov nominovaných firiem osloví so žiadosťou o akceptáciu nominácie a do konca augusta spracuje medailóniky finalistov. Tie budú od 1. septembra uverejnené na webe projektu, kde počas celého septembra bude prebiehať online hlasovanie verejnosti o novom nositeľovi titulu OSOBNOSŤ Slovenský Goodwill. O ocenených v ďalších štyroch základných kategóriách - Tradícia, Inovácia, Partner a Podporovateľ rozhodne odborná porota.
„Už samotná nominácia je tou najväčšou odmenou za poctivú prácu,“ pripomína Lenka Hlavatá, výkonná riaditeľka českej poradenskej firmy HPCG, ktorá je autorom a organizátorom projektu. V tohtoročnom druhom ročníku ocenenia Slovenský Goodwill najviac nominácií získali podnikatelia a firmy v Bratislavskom kraji (54 %), nasledované krajom Prešovským (13,5 %) a Banskobystrickým (10,8 %). Najviac nominácií (51 %) zaslali priatelia či kamaráti a najpočetnejšie zastúpená je kategória Partner (30 %).
Druhý ročník ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, slávnostne vyvrcholí 18. októbra galavečerom v centre Bratislavy spojeným s predávaním ocenení Slovenský Goodwill 2018.
Podrobné informácie o projekte sú dostupné na www.slovensky-goodwill.sk. Nad transparentným priebehom po celú dobu dohliada svetovo uznávaná certifikačná autorita TÜV SÜD Slovakia. Hlavným partnerom je opäť ŠKODA AUTO Slovensko. Partneri projektu sú Top centrum podnikateliek a Združenie mladých podnikateľov Slovenska, LORIKA CZ a Etnetera. Mediálnymi partnermi sú Ženskýweb.sk, Slovenka, Metropola, portál eGoodWill.sk, Podnikajte.sk a Magazín KPCG.