Ozeta vyrobila najväčší oblek

Tím tradičnej slovenskej spoločnosti OZETA ušil najväčší pánsky oblek Slovenska! Aj takto netredične sa dá robiť marketing.

Čím sa pochválime v zahraničí, keď sa hovorí o slovenských „naj“? Hokej, halušky, krásne ženy, krásna príroda a najdlhší hrad na Spiši. Na Slovensku máme veľa výborných vecí a nápadov, i keď o nich veľakrát nevieme. Od 1.augusta 2014 k tomuto zoznamu smelo pridajme aj ďalší bezkonkurenčný unikát, ktorý vzišiel z rúk tímu tradičnej slovenskej spoločnosti OZETA – rekordný najväčší pánsky oblek Slovenska! Ušime si svetový rekord na slovenské miery!

OZETA, značka tradičnej elegantnej módy, oslavuje 75. výročie (viac o jej koreňoch si prečítajte v článku "Prostějovský Baťa"). Slovenská spoločnosť, s tradíciou šitia kvalitných pánskych oblekov, si už počas desaťročí drží svoje miesto na slovenskom trhu. Vo vysokej kvalite, v moderných strihoch, v súčasných materiáloch sa na poli konkurencie nestráca, skôr naopak. S novým vedením sa čerstvý vietor privial aj sem. Za krátke obdobie, iba troch rokov, sa z dvoch obchodov na Slovensku rozšírili predajne aj do Českej republiky a momentálne možno pánov zaodiať už v 29 prevádzkach v oboch krajinách.

Miroslava Krausová, marketingová riaditeľka OZETA s.r.o., ktorá stála pri „malých- veľkých“ zmenách vo vnútri spoločnosti spomína: „Už za krátke obdobie internej a externej revitalizácie spoločnosti sme cítili hrdosť a energiu ísť ďalej. Náš nadšený tím a tiež dlhodobá tradícia výroby oblekov v trenčianskej spoločnosti, dopomohla k úspechu. Naozaj, bez motivovaných ľudí, na ktorých sa môžete spoľahnúť, sa neposuniete nikam“. A tak sa zrodila myšlienka najväščieho obleku vyrobeného na hodnotách tradičnej slovenskej firmy.

Najväčší oblek – pýcha pre Slovensko!

Nápad ušiť najväčší pánsky oblek na svete a presvedčiť, že Slovensko má svetu čo ukázať, skrsol v hlavách vedenia slovenskej spoločnosti OZETA s.r.o.. A všetko to šlo celkom prirodzene. Vladimír Hambálek, umelecký riaditeľ spoločnosti OZETA, sa spolu s viac ako 20 členným tímom zaoberal prepočtami strihov a kontroloval proces šitia po pracovnej dobe. „Nadšenie a možnosť „byť pri tom“ motivovala všetkých od začiatku až do konca. Už počas šitia bol oblek taký veľký, že ho muselo držať päť osôb, aby jedna dokázala ručne šiť. Šitie prebiehalo doslova vo vnútri obrovského obleku,“ hovorí Vladimír Hambálek. Miroslava Krausová hrdo dodáva: „Kto má väčšie morálne právo na ušitie najväčšieho obleku na svete, ak nie najväčšia slovenská značka.“ Podarilo sa! Za 1 mesiac ušili v spoločnosti OZETA rekordný gigantický oblek! 4 krát väčší ako jeho predloha bežnej veľkosti 50. Gombíky boli špeciálne odľahčené a obalené kožou.

Rozmery najväčšieho obleku Slovákov premerali zástupcovia Slovenských rekordov. Tu sú rekordné čísla, ku ktorým prišli:

Najväčší pánsky oblek Slovenska v OZETA
Miery najväčšieho saka Slovenska v cm
Dĺžka saka 312 cm
Dĺžka rukáva 262 cm
Šírka chrbta 180 cm
Šírka plecnice 60,4 cm
Obvod hrude, zapnutý 432 cm
Obvod pásu, zapnutý 400 cm
Priemer veľkého gombíka 8,8 cm
Priemer malého gombíka 5,6 cm
Miery najväčších nohavíc Slovenska v cm
Obvod pása 354 cm
Obvod bokov 432 cm
Bočná dĺžka nohavíc 435 cm
Kroková dĺžka nohavíc 336 cm
Dolná šírka nohavíc 82,8 cm
Celková dĺžka obleku 747 cm

Najväčší oblek Slovákov bude súčasťou putovnej výstavy pri príležitosti 75. výročia spoločnosti OZETA. Výstava štartuje v rodnom meste OZETA v Trenčíne, na jeseň tohto roku. Pokračovať bude do srdca Slovenska, do Banskej Bystrice. Konečne sa môžeme pochváliť pred svetom aj ďalšou výnimočnosťou všetkých Slovákov – najväčším pánskym oblekom!

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Originálne reklamné predmety – inšpiratívne príklady

Prehľad trendov v reklamných predmetoch. Na čo staviť pri ich výbere a dizajne, ak chce firma pritiahnuť pozornosť?

Reklamné predmety: na čo myslieť pri ich výbere a dizajne?

Ako uvažovať nad podobou reklamného predmetu, ktorý bude mať pre firmu zmysel, ako znížiť náklady za jeho výrobu a na čo myslieť z hľadiska času? Tipy odborníka.

Google Consent Mode v2: čo to je a aké zmeny prináša?

Firmy, ktoré chcú využívať remarketing, musia od 6. marca 2024 implementovať novú verziu Google Consent Mode. Čo sa mení?

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky