Affiliate marketing

Affiliate marketing je v rámci internetového podnikania významným biznisovým segmentom. Ide o férový spôsob, ako oceniť aktivitu obchodníka či sprostredkovateľa. Čítajte viac o situácii v affiliate marketingu na Slovensku, o možnostiach, ako sa efektívne zapojiť do rôznych online affiliate sietí a systémov.


55 tipov a návodov na úspešný e-shop: to najpodstatnejšie v jedinej knihe

Viac ako 50 expertov zdieľalo svoje skúsenosti v e-commerce (nielen) so začínajúcimi podnikateľmi. Čo v knihe možno nájsť a „ochutnávku“ niekoľkých rád, ponúkol jeden z autorov Štefan Polgári.

Slovensko v affiliate marketingu zaostáva, inšpiráciu ponúka zahraničie

Affiliate marketing sa v zahraničí teší úspechu. V čom Slovensko zaostáva a ako by sa mohlo globálnym trhom inšpirovať?

Prečo zabúdate pri online stratégii na affiliate marketing?

V online marketingovej stratégii majú stabilné miesta oblasti ako SEO, PPC, E-mailing, a Content marketing. Prečo sa však zabúda na affiliate marketing?

Reklama platená podielom z predaja - affiliate marketing

Predávate na webe produkty alebo služby? Chceli by ste rozšíriť predaj a osloviť nových zákazníkov? Hľadáte efektívnu reklamu, ktorá prinesie 100 % predaj? V tom prípade máme pre Vás riešenie - affiliate marketing.

Ako rozbehnúť eshop bez nutnosti vôbec prísť do kontaktu s tovarom?

Rozmýšľali ste niekedy nad vlastným eshopom, no odrádzali vás povinnosti, ktoré má každý prevádzkovateľ eshopu? Naskladňovanie tovaru, balenie, odosielanie, vybavovanie reklamácií, pomalé napĺňanie eshopu tovarom ...


Zapojenie podnikania do affiliate siete

V minulom článku sme si predstavili affiliate sprostredkovanie všeobecne. V tomto článku sa budeme venovať affiliate kampaniam zo strany inzerenta, ktorý chce svoje podnikanie rozbehnúť, vhodným spôsobom propagovať a má záujem o platbu iba za reálny výkon.

Affiliate marketing na Slovensku

Sprostredkovanie predaja je v rámci sveta obchodu zaužívaným nástrojom. Ak niekto predá váš produkt, získava z predaja sprostredkovateľskú províziu. Je to férová možnosť, akou sa dá aktivita obchodníka (sprostredkovateľa) oceniť a zároveň sa dajú presne ustriehnuť a nastaviť náklady na takúto činnosť. Provízia obchodníkovi (sprostredkovateľovi) predstavuje náklady spojené so získaním zákazníka.

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky