Google

Google ako internetový gigant vytvára množstvo vlastných produktov a služieb, ktoré uľahčia prácu podnikateľom. Ktoré produkty a služby Google ponúka aj Vám? Aké sú výhody produktov prípadne služieb spoločnosti Google v porovnaní s konkurenčnými produktami alebo službami? Ako Google podporuje mladých európskych podnikateľov a ich nápady? 

Google Consent Mode v2: čo to je a aké zmeny prináša?

Firmy, ktoré chcú využívať remarketing, musia od 6. marca 2024 implementovať novú verziu Google Consent Mode. Čo sa mení?

Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Prenos osobných údajov z EÚ do USA: porušuje známa služba GDPR?

Európske dozorné orgány sa začínajú zaoberať prenosmi osobných údajov európskych užívateľov do USA. Do pozornosti sa dostala predovšetkým služba Google Analytics.

Ako zviditeľniť firmu na Mapách Google? Pomôže kompletný firemný profil

Zobrazenie firmy na Mapách Google závisí aj od úplnosti biznis profilu. Zvýšiť záujem zákazníkov o návštevu web stránky či prevádzky je pritom možné až trojnásobne - aké informácie by v profile nemali chýbať?

Ako zlepšiť lokálny marketing svojho podniku pomocou Google Maps?

Navigačné aplikácie sa okrem ich hlavnej funkcie, ktorou je pomoc s orientáciou, stali aj novým nástrojom pre lokálny marketing. Ako ho využiť?


Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Spolupráca počas home office: ako naučiť pracovať tím na diaľku?

Home office bude častejšou súčasťou mnohých zamestnaní aj po pandémii. Ako efektívne spolupracovať a zvýšiť produktivitu, keď zamestnanci pracujú z domu, približujú odborníci zo spoločnosti Google.

Export do zahraničia: Ako objaviť nové obchodné príležitosti?

Nákup zo zahraničia je čoraz obľúbenejší aj u spotrebiteľov na európskych trhoch. Ako exportovať do iných krajín a ktoré nástroje vám s tým môžu pomôcť?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky