Trend z posledných rokov je jasný, čoraz viac firiem si necháva účtovníctvo, mzdy aj personalistiku spracovávať externe – či už u samostatných účtovníkov alebo v účtovných kanceláriách. Pre nás v KROSe je preto veľmi dôležité, aby sme vedeli účtovníkom, aj podnikateľom, ponúknuť také nástroje, aby bolo spracovanie účtovnej agendy pre obe strany jednoduché a nezaťažovalo ich.
Pokiaľ ste účtovná firma, určite poznáte tisíc vecí, ktoré by mal účtovný a mzdový softvér zvládnuť, aby ste poskytovali svojim klientom špičkový servis. Potom sú tu ale veci, ktoré nie sú povinné a nájdete ich len u tých najlepších.
Vždy aktuálna legislatíva
Každý dobrý účtovník si dáva záležať na bezchybne spracovaných dokladoch, ktoré sú v súlade s legislatívou. S akýmkoľvek softvérom od KROSu sa môžete spoľahnúť, že účtujete a spracúvate mzdy podľa najnovšej platnej legislatívy. Všetky zmeny v zákonoch zapracúvame okamžite, aby ste vy mohli neustále poskytovať skvelé služby.
Nadštandardná podpora pre personalistov aj účtovníkov
Načas zapracovaná legislatíva je jedna vec, ale jej správne pochopenie je niečo iné. Aj skúsení účtovníci niekedy potrebujú poradiť. Na nás sa môžete kedykoľvek obrátiť. S dovolateľnosťou a podporou je dlhodobo spokojných až 96 % našich používateľov. Naše šikovné legislatívne analytičky s vami rozlúsknu aj tie najzložitejšie legislatívne oriešky a ak si neviete rady s programom, naši konzultanti určite nájdu riešenie.
Účtovanie rýchlosťou blesku
Aj keď vieme, že účtovníci budú naďalej chodiť do práce prví a odchádzať z nej poslední, chceme vám čo najviac pomôcť. Automatické vzory a hromadné úpravy sú funkcie, ktoré každý dobrý účtovník vyváži zlatom. Ušetria vám kopec práce a z hodinového preklikávania sa tabuľkami urobia minútovú záležitosť. S našimi programami spracujete doklady rýchlejšie ako kedykoľvek predtým.
Spätné úpravy v dokladoch
„Ale toto by som potreboval urobiť inak.“ Veta, ktorú účtovníci pri odovzdávaní spracovanej agendy milujú... Nádych, výdych, žiadnu paniku. V našich programoch viete všetko spätne opraviť. Každý doklad, každú faktúru, každú mzdu. Usmejte sa a opravte to, nebude to trvať viac ako 2 minútky.
Automatické kontroly účtovníctva a miezd
Záchrana pre všetkých, ktorí ešte nezodrali desať stoličiek pri mzdách zamestnancov a nezaúčtovali milióny dokladov. A pre tých, čo sa tvária neomylne, tajná pomôcka, aby sa tak mohli tváriť aj naďalej. S automatickými kontrolami objavíte všetky najčastejšie sa opakujúce chyby a väčšinu chýb, ktoré vzniknú z nepozornosti. Táto funkcia výrazne šetrí peniaze za farby na prekrytie šedivých vlasov.
iKONEKT – jednoduché prepojenie účtovníctva s online fakturáciou
Aj my sme boli účtovníci. Vieme, kedy nosia klienti doklady na zaúčtovanie a tiež sa ešte aj dnes sem tam strhneme zo sna o ručnom prepisovaní faktúr... So službou iKONEKT na účtovný pravek zabudnete. Takmer všetko zvládnete jedným kliknutím. Klik a faktúry prenesiete z klientovho iKROSu do vášho účtovného programu, zminimalizujete chybovosť a ušetríte hodiny práce. Navyše klientovi viete do iKROSu kedykoľvek poslať základné prehľady - zisk, DPH, pohľadávky/záväzky a množstvo iných dôležitých údajov.
Všetky vyššie spomenuté veci sú v našich programoch preto, aby sa vám pracovalo jednoduchšie, pohodlnejšie a dokázali ste klientom poskytnúť skutočne nadštandardné riešenia. Sú to maličkosti, ktoré robia z programov ALFA plus, OMEGA aj OLYMP lídrov na trhu. Detaily, ktoré ocení každý účtovník či personalista, ktorému sa stôl prehýba pod stohmi dokladov a faktúr. Možno práve kvôli nim klienti uprednostnia vás pred konkurenciou.
A pretože sme KROS, pridáme vám k tomu vždy ešte niečo naviac, nadštandardnú starostlivosť alebo kopu ďalších výhod pre vás aj vašich klientov. Vyskúšajte to s nami, robíme softvér pre ľudí.