Výstava pre podnikanie a franchising v Bratislave

Na konci októbra (29. - 30. 10. 2014) sa uskutoční v prekrásnych priestoroch Pálffyho paláca druhý ročník slovenskej výstavy venovanej podnikaniu a franchisingu.

Výstava prinesie podnetné informácie na téma financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania, odbornej prípravy, koučovania pre začínajúcich, alebo malých podnikateľov. Táto prezentácia firiem a osobností oboru bude sústredená do dvoch výstavných dní (štvrtka až piatku) a sľubuje priniesť podnetné skúsenosti a rady ako skrátiť cestu od rozhodnutia podnikať k vlastnému podnikaniu.

Výstava je organizovaná za významnej podpory generálneho partnera Združenia podnikateľov Slovenska a hlavného partnera Slovenskej franchisovej asociácie.

Výstava, ktorá bude prebiehať v spojení s obsahovo bohatou konferenciou zameranou na marketing, podnikanie, financovanie a predstavenie franchisových systémov, je určená všetkým záujemcom o tento obor podnikania. Veríme, že i slovenský podnikateľský trh zaujme a priláka k návšteve.

Našim cieľom je realizovať na slovenskom trhu kvalitné stretnutie odborníkov a firiem z oblasti franchisingu, inšpirovať sa skúsenosťami a prinášať zaujímavé franchisingové koncepty. Prajeme si, aby táto špecializovaná výstava spojená s konferenciou a prezentáciou firiem posilnila a skultivovala slovenský trh a tiež podporila obor ako celok“, uviedol prezident Slovenskej franchisovej asociácie Jozef Šétaffy.

Výstava bude miestom ponuky nielen pre franchisové podnikanie, ale aj pre tých, ktorý ponúkajú svoje služby a výrobky, predovšetkým pre oblasť malého a stredného podnikania. Bude bodom komunikácie so zákazníkom a prezentácie nových nápadov, trendov a podnikateľských inovácií.

Výstava je určená predovšetkým pre tých, ktorý pôsobia v oblasti malého a stredného podnikania a franchisingu. Je to miesto komunikácie zo zákazníkom a záujemcom o nákup franchisovej licencie, miestom pre prezentáciu nových nápadov a trendov v podnikaní a zároveň predstavuje miesto stretávania odborníkov a podnikateľov so záujmom o franchisový spôsob podnikania a ponuku franchisových licencií.

Čím chce zaujať návštevníka?

Rôznorodosťou franchisingových konceptov, prednáškovým programom, kde okrem iného bude možné vypočuť užitočné rady a prezentácie tradičných i nových firiem. Tiež bude možné viesť dialóg s odborníkmi a podnikateľmi, získať zaujímavé kontakty v rámci neoficiálnych a spoločenských častí.

Článok pokračuje pod reklamou

Výstava a konferencia prinesie:

  • rozšírenie možností, smerov a ukážky nových ciest vo Vašom podnikaní
  • kompletné informácie na téma vzniku, financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania
  • širokú škálu ponúk začínajúcim podnikateľom
  • zaujímavé kontakty
  • podnetné rady a skúsenosti od podnikateľov etablovaných na českom a slovenskom trhu.

Pre firmy, ktoré majú záujem vystavovať priniesli organizátori zaujímavé ceny. Špeciálne ceny sú tiež pripravené pre členov Slovenskej franchisingovej asociácie.

Podrobné informácie na stránkach výstavy (www.vystavafranchisingu.sk).

Návštevníci budú mať bezplatný vstup na výstavu po predbežnej registrácií na webových akcie.

Termín konania: 29.-30.10.2014

Miesto konania: Pálffyho palác, Zámocká 47, Bratislava - Staré Mesto

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Znakovanie si zamilovala, dnes vedie franšízu Baby Signs® na Slovensku

Anna Beňadiková počas materskej zistila, že so svojím dieťaťom môže komunikovať skôr ako začne rozprávať, a to použitím jednoduchých gest. Metódu znakovania si obľúbila natoľko, že vedie slovenskú pobočku americkej značky Baby Signs®. Ako sa projektová manažérka v oblasti IT dostala k vedeniu kurzov pre deti a ich rodičov?

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.

Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky