Prvé tri miesta v rebríčku Best Global Brands 2010 medzinárodnej poradenskej firmy Interbrand obhájili v roku 2010 spoločnosti Coca-Cola, IBM a Microsoft.
Prvé miesto patrí obchodnej značke najväčšieho svetového výrobcu nealkoholických nápojov Coca-Cola. Hodnota značky sa odhaduje na 70,452 miliardy dolárov. Na druhom mieste sa umiestnila značka najväčšieho výrobcu informačných technológií na svete, spoločnosti IBM, ktorej cena sa odhaduje na 64,727 miliardy dolárov. Tretie miesto získala značka Microsoft, ktorej hodnota sa odhaduje na 60,895 miliardy dolárov.
Do desiatky lídrov patria ďalej značky Google (43,557 miliardy dolárov), General Electric (42,808 miliardy dolárov), McDonald´s (33,578 miliardy dolárov), Intel (32,015 miliardy dolárov), Nokia (29,495 miliardy dolárov), Disney (28,731 miliardy dolárov) a HP (26,867 miliardy dolárov).
Spoločnosť Interbrand oceňuje svetové značky podľa pestrej škály kritérií. Podmienkou je napríklad skutočnosť, že finančné výkazy spoločnosti musia byť verejne dostupné a tretina zisku musí pochádzať mimo krajiny, v ktorej firma sídlí. Značka tiež musí mať výrazný vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka a musí oslovovať širokú cieľovú skupinu zákazníkov.