Change management

Change mamagement (manažment zmien) prispieva k zefektívneniu projektov vo firmách, k profesionálnemu riadeniu ľudí a šetrí čas aj peniaze. Aké sú jeho ďalšie výhody a prečo by o ňom mali uvažovať aj menšie firmy? V čom sa líši od projektového manažmentu a ako zistiť, ktorý manažment bude firma potrebovať na realizáciu daného projektu? Praktické informácie aj príklady z praxe.



Ako efektívne komunikovať zmeny či inovácie vo firme

Komunikácia so zamestnancami pri väčšej zmene vo firme je kľúčová pre jej úspech – ako ju uchopiť, čo by malo byť súčasťou jednotlivých komunikačných fáz a na čo dať pozor?

Rezistencia voči zmenám: 5 krokov, ako ju minimalizovať

Ako znížiť výskyt, rozsah a závažnosť odporu zamestnancov voči zmenám a zabezpečiť, aby ich prijali či aktívne sa zapojili do ich zavádzania?

Zamestnanecká rezistencia (odpor) voči zmene: ako jej predísť?

Až 6 z 10 zmien vo firmách nekončí podľa očakávaní. Častým dôvodom je ignorovanie prirodzených reakcií a potrieb zamestnancov. Ako predchádzať odporu zamestnancov k zmenám alebo ho minimalizovať?

Projektový manažment vs manažment zmien: v čom je rozdiel?

Obe oblasti zahŕňajú riadenie ľudí i procesov a pre úspešný priebeh väčších projektov sú kľúčové. V čom sa líšia, ako sa navzájom dopĺňajú, a akú úlohu hrajú projektový manažment a manažment zmien pri efektívnom riadení inovácií a zmien vo firme?

Čo je manažment zmien a prečo by mal byť súčasťou manažérskej výbavy firmy?

Čo je change management (manažment zmien), kedy je vhodné ho využiť, aké sú jeho výhody a ako firme šetrí financie?

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky