Čo podnietilo produktového manažéra v banke vyrábať v garáži sedacie vaky? Aký prístup k marketingu pomohol firme Tuli v začiatkoch podnikania? Aj tieto odpovede zistíte v najnovšej časti show Insight, ktorú vám prinášame v spolupráci s agentúrou Hype.
Kto je Martin Guttman?
Martin je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave. Po jej ukončení pracoval 6 rokov v bankovom sektore, kde sa venoval produktovému managementu. V roku 2008 začal pracovať len na svojom produkte, v tom čase úplnej novinke na slovenskom trhu, sedacích vakoch. Z garážovej firmy sa
značka Tuli vypracovala na lovebrand na poli spoločenských podujatí a prerazila aj v zahraničí. Okrem toho sa hrdí viacerými oceneniami vrátane Red Dot Design Award Winner 2013 či Národnej ceny za dizajn 2013. Martin je držiteľom ocenení Začínajúci podnikateľ roka 2011 a Mladý inovatívny
podnikateľ 2011.
Pozrite si najnovšiu časť show Insight s "TuliPánom" Martinom Guttmanom.