Martin Guttman, Tuli: Všetko začína myšlienkou

Čo podnietilo produktového manažéra v banke vyrábať v garáži sedacie vaky? Aký prístup k marketingu pomohol firme Tuli v začiatkoch podnikania? Aj tieto odpovede zistíte v najnovšej časti show Insight, ktorú vám prinášame v spolupráci s agentúrou Hype.

Kto je Martin Guttman?

Martin je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave. Po jej ukončení pracoval 6 rokov v bankovom sektore, kde sa venoval produktovému managementu. V roku 2008 začal pracovať len na svojom produkte, v tom čase úplnej novinke na slovenskom trhu, sedacích vakoch. Z garážovej firmy sa
značka Tuli vypracovala na lovebrand na poli spoločenských podujatí a prerazila aj v zahraničí. Okrem toho sa hrdí viacerými oceneniami vrátane Red Dot Design Award Winner 2013 či Národnej ceny za dizajn 2013. Martin je držiteľom ocenení Začínajúci podnikateľ roka 2011 a Mladý inovatívny
podnikateľ 2011.

Pozrite si najnovšiu časť show Insight s "TuliPánom" Martinom Guttmanom.

 

Nemáte možnosť sledovať video? Vypočujte si podcast - zvukovú stopu

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Generačná výmena môže biznis posunúť vpred: príkladom je prešovská textilná firma

Zakladateľ OZEX Control System zveril firmu deťom, výsledkom je rozšírenie výroby a nová značka oblečenia. Čomu vďačia za hladký priebeh nástupníctva a prečo kladú dôraz na firemnú kultúru?

Za vznikom cukrárne DELIGHTILLI stojí diagnóza zakladateľky i láska k pečeniu

Našla dieru na trhu a založila bezlepkovú cukráreň, hoci polovicu zákazníkov tvoria ľudia bez alergií. Ako sa na úspechu firmy podieľa tím Petry Illeovej a čím v čase zdražovania potešila zákazníkov?

Konkurenčná výhoda firmy Profirol: inovácie a hodnoty v biznise

Vo firme s tieniacou technikou si zakladajú na férovosti a odbornosti. Ako zakladateľ Andrej Lehota firmu vedie, aby hodnotami žila a čím sa líšia od konkurencie?

Cukráreň Floril: súdržnosť rodiny sa odráža v ich fungovaní aj zákuskoch

Z pivnice do vlastných prevádzok, kaviarní či hotelov. Ako funguje 80-členný kolektív, ktorého štvrtinu tvoria príbuzní zakladateľov a čo by im uľahčilo podnikanie?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky