Spoločnosť Update Slovakia s.r.o. ponúka záujemcom možnosť otvoriť si predajňu zdravých potravín, ktoré sa vyznačujú tým, že sú bez pridaného cukru, s nízkym obsahom sacharidov a nízkym glykemickým indexom. Tieto potraviny sú vhodné pre diabetikov a pre ľudí absolvujúcich redukčné diéty. Koncept ponúka zaujímavú šancu uplatniť sa na lokálnom trhu.
I. Základné informácie o franchisingovom koncepte Update | |
Obchodné meno poskytovateľa franchisy: | Update Slovakia s.r.o. |
Odvetvie: | maloobchod - potravinárstvo |
Krajina pôvodu franchisingového systému: | Maďarská republika |
Rok vzniku franchisingového systému: | 2009 |
Celkový počet prijímateľov franchisy celosvetovo (franchisee)* | 105 |
Počet prijímateľov franchisy (franchisee) v Slovenskej republike*: | 21 |
Počet prijímateľov franchisy (franchisee) v Českej republike*: | 1 |
Možnosť zakúpenia master licencie pre Slovenskú republiku: | nie |
II. Popis hlavného produktu |
Franchisingový koncept Update sa zameriava na výrobu a predaj potravín bez pridaného cukru s nízkym obsahom sacharidov a nízkym glykemickým indexom. Pekárenské a potravinárske výrobky distribuované v rámci Franchise Systému Norbi Update sú skutočne jedinečné. Majú osobitne nízky obsah sacharidov a čo je dôležitou charakteristickou črtou všetkých výrobkov, sú vyrábané bez pridaného cukru. Toto všetko zabezpečuje, že Franchise Systém Update Pekárne vytvára nový, zdravší smer na trhu slovenských potravinárskych výrobkov. V predajni je široký pravidelne sa rozširujúci a obnovujúci sortiment potravín. V Update prevádzkach nájdete: chlieb a pečivo mliečne výrobky výrobky mäsiarskeho priemyslu cestoviny hotové jedlá džemy, horčica, kečup, majonéza, dressingy, koreniny, sladidlá morská soľ so zníženým obsahom sodíka sladkosti a pochutiny sladké a slané orieškové krémy mrazené výrobky a zmrzliny ovocné a zeleninové nápoje a sirupy cereálne výrobky výrobky studenej kuchyne a cukrárenské výrobky výživové doplnky a mnoho ďalších... nájdete aj knihy oboznamujúce verejnosť s Update metódou a DVD s cvičeniami profesionálnych cvičiteľov. Všetky výrobky a celý systém je vhodný pre ľudí, ktorí chcú schudnúť, trpia chorobou diabetes, vysokou hladinou cholesterolu, pre športovcov a všetkých tých, ktorí sa chcú zdravo stravovať a záleží im na tom, čo jedia. |
III. Popis franchisingového konceptu |
Potravinárska prevádzka so širokým spektrom potravín a s pečením pečiva priamo na mieste. Novodobý produkt s uvedenými vlastnosťami je revolučným pokrokom potravinárskeho priemyslu. Tieto pozitívne vlastnosti potravín, ktoré sú aj klinicky potvrdené sú vhodné pre redukčné diéty a diabetikov. Dávajú tomuto systému maximálnu šancu uplatniť sa na domácom a svetovom trhu. K dnešnému dňu sme prví a jediní na slovenskom trhu tohto charakteru. Norbi Update vytvoril Norbert Schobert, známy cvičiteľ aerobiku, fanúšik zdravého stravovania a pozitívneho myslenia. Na vlastnej koži sa presvedčil, aké je to byť uväznený pod desiatkami nadbytočných kíl. Ako 15.-ročný totiž vážil až 104 kg. S pneumatikami sa však nemienil zmieriť, a tak vlastnými silami, ako aj pevnou voľou porazil obezitu. Spôsob stravovania, vďaka ktorému schudlo už viac ako stotisíc ľudí, zdokonaľoval dlhé roky. Za Norbi Update stoja teoretické poznatky, ale aj prax. Norbi strávil stovky hodín v knižnici, informácie získaval aj štúdiom odborných zdrojov na internete, rozhovormi s odborníkmi a, samozrejme, všetky získané poznatky odskúšal na sebe. |
IV. Základné finančné informácie o franchisingovom koncepte Update | |
Potreba vlastného kapitálu (bez ceny licencie) | 38 000 EUR s DPH |
Výška vstupného poplatku do systému (cena licencie): | 6 000 Eur bez DPH |
Ročné prevádzkové poplatky (v % z tržieb) | 0 |
Typická dĺžka nábehovej fázy v mesiacoch | 4-6 mesiacov |
Typická dĺžka doby do otvorenia prevádzky (sprevádzkovania podnikania) v mesiacoch | 1-2 mesiace |
V. Popis výhod franchisingovej spolupráce | |
Služby poskytované franchisorom pred štartom podnikania | |
Posúdenie atraktivity lokality prevádzky: | áno |
Úvodné školenie | áno, v dĺžke 1 týždňa |
Zabezpečenie zásob/tovaru a pomoc so zariadením prevádzky: | áno |
Pomoc s realizáciou úvodnej marketingovej kampane: | áno |
Poskytnutie teritoriálnej exkluzivity: | áno |
Služby franchisora poskytované pravidelne počas podnikania: | |
Realizácia globálnych marketingových kampaní: | áno |
Denná podpora a konzultácie | áno |
Dodávky zásob | áno |
Možnosť spätného odkúpenia tovaru a zásob | nie |
Prevzatie prevádzky v prípade neúspešného podnikania | áno |
VI. Požiadavky na prijímateľov franchisy |
Všeobecné požiadavky na lokalitu: trasparentná, frekventovaná, prízemie – kamenný obchod s možnosťou parkovania a zásobovania (cca 7,5t vozidlo). Všeobecné požiadavky na prijímateľa franchisy (franchisant): osoba s podnikateľskými skúsenosťami, schopnosť riadiť obchodnú prevádzku, komunikatívnosť, čestná, korektná, lojálna osoba. |