Franchisingové koncepty, ktoré pripravujú vstup na slovenský trh

Expanziu formou franchisingu pripravuje napríklad známa reštaurácia Fou Zoo, či predaj vína IN VINO.

Na Slovensku by malo pribudnúť množstvo nových franchisingových konceptov. Vstup na slovenský trh pripravujú rôzne zahraničné značky, no zaujímavé je, že nezaostáva ani vznik ďalších pôvodných slovenských konceptov.

Názov konceptu Predmet činnosti
5áSec sieť rýchločistiarní
AMB konzulácie a terapia chudnutia
BEMATECH dekoratívna technika (rolety, žalúzie ...)
Body Concept centrum pre zdravie a krásu
Broaster Chicken americký fastfoodový reťazec
CUTANí štúdiá zdravia a krásy
DAS FUTTERHAUS krmivá pre zvieratá
DEMMERS TEEHAUS obchod s čajom
Fitness food menu systémového stravovanie s pridanou hodnotou
Fou Zoo Pan Asian Restaurant (slovenský koncept)
Gloria Jean´s Coffees kaviarne
Great American Cookies čokoládové sušienky
Chi Chi´s samoobslužné reštaurácie mexickej kuchyne z Texasu (USA)
Church´s Chicken -Texas Chicken rýchle občerstvennie
IN VINO vinárstvo a predaj vína (slovenský koncept)
Lody Bonano točená americká zmrzlina
AIRLUX vzduchové matrace
Marbie Slab Creamery prémiová zmrzlina, dezerty
Náš grunt predajne domácich produktov
Nicole cosmetics parfumérie, kozmetika
Pretzelmaker rýchle občerstvenie, praclíky
SHAPE - LINE formovanie postavy žien
SKINIAL odstraňuje tetovanie bez použitia lasera
Smart - Repair oprava lakov karosérií a hliníkových diskov
SONNENTOR produkcia a obchod, biopotraviny
The Coffee Bean & Tea Leaf (Coffee Bean) kaviarne
The Twist & Chips čerstvé zemiakové lupienky z Maďarska
UniCredit Bank bankové služby
Wendy´s rýchle občerstvenie
Wittchen kvalitný koženéhý tovar

Článok bol spracovaný v spolupráci so Slovenskou frachisingovou asociáciou.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Znakovanie si zamilovala, dnes vedie franšízu Baby Signs® na Slovensku

Anna Beňadiková počas materskej zistila, že so svojím dieťaťom môže komunikovať skôr ako začne rozprávať, a to použitím jednoduchých gest. Metódu znakovania si obľúbila natoľko, že vedie slovenskú pobočku americkej značky Baby Signs®. Ako sa projektová manažérka v oblasti IT dostala k vedeniu kurzov pre deti a ich rodičov?

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.

Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky