"Majstrovstvá sveta v hokeji 2013 sú každoročne veľmi vítaným a očakávaným podujatím nielen pre divákov, ale aj majiteľov a prevádzkárov gastronomických podnikov na Slovensku. Títo očakávajú nárast návštevnosti takmer o 25%, ktorý podporili aj množstvom špeciálnych akcií na prevádzkach,“ zosumarizovala výsledky prieskumu Simona Cagalincová, marketing manager www.obedovat.sk. Pri príležitosti Majstrovstiev sveta v hokeji 2013 zrealizoval v apríli 2013 portál www.obedovat.sk prieskum medzi svojimi zmluvnými partnermi.
„Majitelia reštaurácií sa jednotne zhodujú, že hostia miesta v ich podnikoch nenechávajú na náhodu a v predstihu si ich rezervujú. Hoci to väčšina prevádzok nevyžaduje,“ komentuje Simona Cagalincová. V priemere je počas obdobia trvania MS v hokeji od 3. mája do 19. mája 2013 očakávaný nárast návštevnosti o 25%, niektoré prevádzky najmä v bratislavskom kraji očakávajú zvýšenie návštevnosti až o 75%,“ hovorí a dodáva „samozrejmosťou zapojených prevádzok do prieskumu je v podniku 1 a viac veľkoplošných obrazoviek.“
Užitočnou pomôckou pri hľadaní prevádzok s televíznou obrazovkou môže byť aj mobilná aplikácia Obedovat.sk vyvinutá pre iPhone a Android, ktorá je k dispozícii zdarma na stiahnutie. Aplikácia naviac uľahčuje výber reštaurácií v okolí, ponúka vyhľadávanie, prehľadnú mapu, navigáciu a mnoho iných výhod.
Reštaurácie pripravujú aj mnohé akcie, či už v podobe jedál alebo zliav, za účelom prilákania a udržania hostí v podniku. „Mnohí zákazníci si vyberajú podniky aj podľa ponuky, niektoré prevádzky rozdávajú nápoje zdarma pri každom góle, ktorý Slováci strelia do brány súpera alebo zdarma pochutiny k pivu. Najčastejšie hostia konzumujú mäsové špeciality a najobjednávanejším nápojom zostáva pivo,“ hovorí Simona Cagalincová.