BLOG: 15 dôvodov prečo by vaša firma mala mať webovú stránku

Pár hypotéz: Keďže čítate tento článok, je celkom pravdepodobné, že ste sa s internetom už stretli. A nie len to! Viete ho už aj používať. Pridajte k tomu ešte záujem podnikať na dnešných trhoch. To je už celkom dostatočný základ na to, aby ste sa začali zamýšľať nad vlastnou webovou stránkou. V tomto článku si rozoberieme 15 dôvodov, prečo je to nutné, aby mal váš biznis aj internetovú podporu.

  1. Vaša konkurencia už vlastný web má. Možno si vravíte, že je z toho cítiť závisť, ale prečo by ste mali dávať svojím konkurentom výhody, ak nemusíte?
  2. Vaši zákazníci web používajú. Súčasní veľmi pravdepodobne, ale vaši budúci zákazníci už na sto percent. A cieľom vašej firmy zrejme nie je fungovať len do konca roka.
  3. Pomocou vlastnej webovej stránky môžete zistiť viac o tom, akí sú vaši zákazníci, o čo sa zaujímajú, z akých stránok k vám prichádzajú, kde sa nachádzajú a najmä o aký z vašich produktov majú najväčší záujem.
  4. Môžete rozšíriť svoje pole pôsobnosti tým, že si vychováte svojich budúcich zákazníkov alebo oslovíte nové segmenty trhu – či už lokálne, národne, medzinárodne. A neplatíte nič navyše.
  5. Web vášho podniku môže nájsť takmer každý, vždy a všade.
  6. Firemný web je reklama dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni pre viac ako 50 miliónov ľudí pričom môžete kedykoľvek meniť obsah aj formu a za veľmi nízku cenu.
  7. Vaši zákazníci môžu kupovať vaše produkty bez toho, aby museli vôbec vstať zo stoličky. Šetríte ich čas a to vedia naozaj oceniť. A pritom vy rozhodujete v akej podobe a svetle uvidia produkt, ktorý im ponúkate.
  8. Váš podnik získa neplateného zamestnanca – internetová stránka môže automaticky posielať ľubovoľné správy a odkazy na ponuku a akcie vášho podniku vašim zákazníkom, ale aj zamestnancom.
  9. Získate vlastný e-mail pre každého zamestnanca alebo oddelenie a nestane sa vám, že vami zvolená adresa bude obsadená. Veď [email protected] pôsobí omnoho dôveryhodnejšie ako [email protected]
  10. Webovou stránku si váš biznis buduje profesionálny imidž. A zákazník nezistí, či zamestnávate jedného zamestnanca, alebo stovky, ani že pracujete z obývačky v čase keď sú deti v škôlke. Dobre nadizajnovanou webovou stránkou vyvoláte ohromný prvý dojem.
  11. Vaši zákazníci vás môžu osloviť kedykoľvek. Nie len 5 hodín denne, 4 dni v týždni, ale nie v stredu a už vôbec nie v auguste. KEDYKOĽVEK.
  12. Webová stránka zvyšuje šance na impulzívny nákup. Porovnajte si to sami, je väčšia šanca že zákazník klikne na tlačidlo kúpiť, alebo že nasadne do auta, prejde cez polovicu mesta (medzitým asi natankuje, alebo minie časť svojich peňazí inde) vojde k vám do obchodu a kúpi si ten istý tovar?
  13. Ušetríte peniaze vyhodené na väčšinu tlačených ponúk a dokumentov, tiež náklady na poštovné – používate profesionálne znejúci mail, amätáte?
  14. Získate omnoho viac kontaktov na vašich zákazníkov a môžete si s nimi vybudovať dlhodobý vzťah. A dokonca aj pozitívny.
  15. Vaši zákazníci vidia odporúčania na vaše produkty od iných zákazníkov.
Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Zápis do RPVS: povinnosť poskytovateľov audiovizuálnej mediálnej služby

Ako postupovať, na koho sa obrátiť a s akými nákladmi počítať pri zápise do registra partnerov verejného sektora, ak ide o poskytovateľa audiovizuálnej mediálnej služby?

Marketingová stratégia firmy: prečo je dôležitá a ako ju definovať?

Dôležité je stanoviť si „SMART“ ciele či zistiť jedinečný predajný argument (USP). Čo to znamená a ďalšie tipy, ako na marketingovú stratégiu pri rozbiehaní biznisu.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky