Mobilný marketing - dynamický marketingový nástroj súčasnosti

S Pavlom Magicom - freelancerom v oblasti marketingu sa dnes prenesieme do sveta mobilného marketingu prostredníctvom videoprezentácie, ktorú Vám dnes ponúkame.

Obsahom tejto videoprezentácie je mobilný marketing, ktorý sa rýchlo rozvíja vďaka mobilným telefónom, smartfónom a tabletom. Jednou z najväčších výhod tohto druhu marketingu je skutočnosť, že je v kontakte s klientmi a používateľmi tohto druhu marketingu v súčasnom okamihu a nie je viazaný na konkrétne miesto. Súčasne Vás Pavol Magic vo videoprezentácii oboznámi so stavom mobilného marketingu na Slovensku a či sa vôbec oplatí zaoberať sa mobilným marketingom práve u nás. Dozviete sa tiež, čo sa pod pojmom mobilný marketing rozumie, aké technológie sa dajú využiť pre tento druh marketingu a ďalšie užitočné tipy pre túto oblasť marketingu. V prípade, že sa chcete dozvedieť viac, pozrite si celú videoprezentáciu.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Zápis do RPVS: povinnosť poskytovateľov audiovizuálnej mediálnej služby

Ako postupovať, na koho sa obrátiť a s akými nákladmi počítať pri zápise do registra partnerov verejného sektora, ak ide o poskytovateľa audiovizuálnej mediálnej služby?

Marketingová stratégia firmy: prečo je dôležitá a ako ju definovať?

Dôležité je stanoviť si „SMART“ ciele či zistiť jedinečný predajný argument (USP). Čo to znamená a ďalšie tipy, ako na marketingovú stratégiu pri rozbiehaní biznisu.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky