Reklamné predmety


Originálne reklamné predmety – inšpiratívne príklady

Prehľad trendov v reklamných predmetoch. Na čo staviť pri ich výbere a dizajne, ak chce firma pritiahnuť pozornosť?

Reklamné predmety: na čo myslieť pri ich výbere a dizajne?

Ako uvažovať nad podobou reklamného predmetu, ktorý bude mať pre firmu zmysel, ako znížiť náklady za jeho výrobu a na čo myslieť z hľadiska času? Tipy odborníka.

Vianočné darčeky pre obchodných partnerov: tipy, ako vybrať správne

Čím na Vianoce obdarovať obchodných partnerov? Pomôcť môže päť jednoduchých tipov, vďaka ktorým „trafíte do čierneho“.

Výdavky (náklady) na reprezentáciu a reklamné predmety – daňové výdavky a DPH

Ako sa posudzujú výdavky (náklady) na reprezentáciu z pohľadu dane z príjmov a DPH? Ktoré reklamné predmety vrátane vianočných darčekov pre obchodných partnerov je možné zahrnúť do daňových výdavkov?

CreoCom: Aj reklamné predmety musia byť na mieru

Prvá myšlienka na ich podnikanie sa zrodila v Iráne. Bývalí spolužiaci Martin Hlavatovič a Martin Bušo si v ďalekej Perzii plnili svoje cestovateľské sny a dlhé presuny autobusom si krátili uvažovaním o vlastnom biznise.


Reklamný predmet, reprezentácia, obchodná vzorka, dar - rozdiely

Sú prípady, kedy nie je vždy možné jednoznačne identifikovať, či sa dodanie určitého predmetu bude považovať za reklamný predmet, reprezentáciu, obchodnú vzorku alebo dar.

Preukazovanie výdavkov na reklamné predmety

Ako pri daňovej kontrole preukazovať opodstatnenosť výdavkov na reklamné predmety?

Reklamné predmety z pohľadu platiteľa a neplatiteľa DPH

Ako sa posudzuje hodnota 17 eur za reklamné predmety z pohľadu platiteľa a neplatiteľa DPH?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky