Ako je možné vybudovať lovebrand na štýl Martinusu? Alebo aký najväčší fail sa podaril Michalovi Meškovi? Aj to sa dozviete od Michala, CEO spoločnosti Martinus, v novej časti show Insight.
Kto je Michal Meško?
Michal vyštudoval manažment a marketing na FMUK v Bratislave. V roku 2000 spoluzakladal portál Referaty.sk, ktorý v tej dobe využívala drvivá väčšina študentov a ktorý v roku 2004 odkúpil Atlas.sk. Popri práci na portále Referaty.sk sa dostal do kníhkupectva Martinus, ktorého je dnes spolumajiteľom a pôsobí vo funkcii CEO. V roku 2011 bol nominovaný na ocenenia Ernst&Young Podnikateľ roka a TREND TOP Manažér roka. Vo videu prezradil, aké to bolo začínať v dobe, keď ešte Slováci nerozumeli Internetu a ako sa z malého kníhkupectva v Martine stal doslova lovebrand.