15 vecí, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu

Práve s týmito pätnástimi poznatkami, ktoré získal na základe svojej vlastnej skúsenosti Vás oboznámi Ján Šifra – marketingový freelancer vo svojej videoprezentácii. Je to práve tých pätnásť vecí, ktoré by si prial na začiatku svojej kariéry vedieť, ale nik mu o nich nepovedal.

Najzaujímavejšími zásadami, ktorými sa Ján Šifra riadi, sú – pracujte iba tam, kde Vám platia dvakrát; neverte, že v zamestnaní sa dá zarobiť; stretávajte sa s ľuďmi, ktorým nerozumiete; naučte sa kresliť; neverte, že existuje niekto „tam hore“; kradnite iba to, čo rastie pod zemou; učte sa od starých ľudí. Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto zásadách, ale aj napríklad o tom, prečo začal Ján Šifra meditovať alebo prečo chodí mestskou hromadnou dopravou, pozrite si jeho videoprezetáciu.

 

Článok pokračuje pod reklamou
Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Originálne reklamné predmety – inšpiratívne príklady

Prehľad trendov v reklamných predmetoch. Na čo staviť pri ich výbere a dizajne, ak chce firma pritiahnuť pozornosť?

Reklamné predmety: na čo myslieť pri ich výbere a dizajne?

Ako uvažovať nad podobou reklamného predmetu, ktorý bude mať pre firmu zmysel, ako znížiť náklady za jeho výrobu a na čo myslieť z hľadiska času? Tipy odborníka.

Google Consent Mode v2: čo to je a aké zmeny prináša?

Firmy, ktoré chcú využívať remarketing, musia od 6. marca 2024 implementovať novú verziu Google Consent Mode. Čo sa mení?

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky