Máš vlastný internetový obchod, ale nevieš ho naplno rozbehnúť? Prišli by ti vhod rady od skúsených prevádzkovateľov a odborníkov? Hodil by sa ti akceleračný program pre tvoj e-shopu? Ak áno, zapoj sa do projektu MastersGate (Eshop akcelerátor), ktorý ti pomôže nakopnúť tvoj e-shop podnikanie na maximum.
MastersGate (v minulom ročníku Eshop akcelerátor) je slovensko-česká súťaž určená pre malé aj veľké e-shopy, ktoré potrebujú podporu, ako aj cenné rady, aby sa naplno etablovali na trhu. Hlavnou cenou súťaže je 12-mesačný akceleračný program tvojho internetového obchodu. Prostredníctvom školení, viacerých workshopov, alebo konzultáciám s odborníkmi získaš cenné rady a zaradíš sa k úspešným a inšpiratívnym e-shopovým projektom.
Buď skonanom roku v MastersGate!
Princíp súťaže fungovania je veľmi jednoduchý. Stačí sa prihlásiť do jednej z troch súťažných kategórií. Prvá kategória sú „Skokani a exportéri“. Do tejto kategórie sa môžeš zaregistrovať ak tvoj e-shop existuje, je úspešný na trhu a má potenciál rozvíjať sa ďalej.
Vyhrať môžeš 12-mesačný akceleračný program tvojho e-shopu
Priemerný obrat tvojho eshopu musí byť vyšší ako 15 000 eur za mesiac. Minuloročný víťaz MastersGate (Eshop Akcelerátor) Gymbeam si rast svojho podnikania zažil na svojej koži. Na trhu je e-shop už tri roky a za posledný rok sa im podarilo zvýšiť tržby desaťnásobne a predbehnúť konkurenciu, ktorá tu je 15 rokov. Zaradili sa tak medzi lídrov v odvetví, uviedli na trh približne 60 vlastných produktov a úspešne obslúžili vyše 40 000 zákazníkov. Podobný príbeh zažil aj e-shop dedole.sk, ktorý v roku 2011 spustil predaj tričiek so zvieracími motívmi. Okrem slovenského trhu sa im za posledný rok podarilo úspešne usadiť aj v Česku a Rakúsku. Na ďalšie 2 trhy plánujú vstúpiť ešte pred Vianocami. Už dnes e-shop patrí medzi najväčších predajcov produktov The Mountain v Európe.
V MastersGate je dôležitý aj tvoj príbeh!
Druhou kategóriou je „Bricks to clicks“ Tá je určená pre obchodníkov a výrobcov, ktorí vlastnia kamenné obchody alebo distribučnú sieť a prechádzajú na on-line predaj.
S tvojim e-shopom môžeš súťažiť v troch kategóriách
Tretia kategória je vyhradená pre malé eshopy s priemerným obratom menej ako 15 000 eur za mesiac. Na minulom ročníku vynikol aj silný príbeh internetového obchodu artube.sk, ktorý ponúka na tričku originálne grafické motívy od populárnych slovenských a českých umelcov. Priamo podporujú a zviditeľňujú umelcov a ich tvorbu. Z každého predaného kusu putujú 2 eurá na zmysluplné dobročinné projekty. Tričká sú balené a odosielané v tube z recyklovaného papiera ako diplom.
Tento rok v MastersGate zvíťazia šiesti
Hlavná výhra, 12-mesačný akceleračný program je pre každý začínajúci e-shop veľkým lákadlom. Do prvého ročníka sa prihlásilo takmer 120 internetových obchodov, čo prevýšilo očakávania organizátorov. Z prihlásených postúpilo 18 prostredníctvom verejného hlasovania do finále. Napokon zasadla odborná porota, ktorá vybrala pre každú z troch kategórií jedného víťaza. Tento ročník súťaže bude mať rovnaký priebeh, avšak z českých súťažiacich vzídu ďalší traja víťazi.
Kick- off eventy
Keďže projekt MastersGate chce vzdelávať nielen súťažiace e-shopy, ale aj verejnosť, spolu so súťažou organizujú sériu podujatí. Ide o tzv. kick-off eventy, kde majú organizátori pripravené rôzne praktické prednášky od odborníkov na tému e-commerce. Kick-off podujatia chystajú v piatich mestách na Slovensku a v Česku.
Dátum | Mesto | Miesto |
14.9.2016 | Žilina | Banka Žilina |
29.9.2016 | Košice | Eastcubator |
6.10.2016 | Praha | Impact Hub Praha |
26.10.2016 | Brno | Impact Hub Brno |
10.11.2016 | Bratislava | Impact Hub Bratislava |
Ďalšou novinkou projektu MastersGate je samotné finále, ktoré sa uskutoční vo februári 2017 a bude mať formát e-commerce konferencie určenú pre 150 - 200 účastníkov. Pre finalistov a víťazov sú k tomu pripravené - 4 akceleračné školenia. Do projektu MastersGate sa môžeš prihlásiť do konca decembra.
Registrovať svoj e-shop, alebo potvrdiť svoju účasť na niektorom z kick-off eventov môžeš na stránke: www.mastersgate.com.