Slovensko hľadá biznisstar je vo finále

Podnikateľský nápad roka 2012 pozná desať finalistov. V utorok bude známe, kto získa reklamnú kampaň za 100 tisíc EUR pre svoj podnikateľský nápad. Konkurencia bola silná, porota vyberala z takmer tristo prihlásených.

E – chladnička, žuvacie parohy pre psy, nová exkluzívna značky perkusných hudobných nástrojov   alebo výroba biocharu. Do čoho by ste investovali, ak by ste mali voľné finančné zdroje? Nevybrali ste si? Nevadí. V desiatke najlepších podnikateľských nápadov roka nájdete aj samoobslužnú kúpeľňu pre psov, novú kombináciu materiálu karosérií vozidiel, Retail Business Intelligence aj projekt Zelený hroch, ktorý chráni životné prostredie a aj výdaje vo firmách. Vaše srdce potenciálneho investora sa ešte stále nezachvelo nadšením? Možno sa niektorým rozžiaria oči nad ideou ťahaného zariadenia, okrem iného slúžiaceho aj ako odhŕňač snehu. Dostať vás ale môže aj akademický portál pre študentov AlmaPater.

Desať najbrilantnejších podnikateľských nápadov roka dnes prezentovali ich autori pred odbornou porotou, tvorenou partnermi súťaže a špecialistami z oblasti reklamy, marketingu, médií a podnikania. Odborná porota dnes vo večerných hodinách rozhodne o víťazovi, ten bude vyhlásený 12. Júna 2012 /zajtra/  na odbornom fóre Trend konferencie Marketingový manažment 2012. Absolútny víťaz  získa reklamnú kampaň v hodnote 100 000 EUR.

Vyhlasovatelia Podnikateľského nápadu roka 2012 trafili do čierneho

„Do súťaže Podnikateľský nápad roka bolo prihlásených 274 podnikateľských nápadov. Tak vysoký záujem o súťaž hneď v jej prvom ročníku nás utvrdila v tom, že Slovensko je bohaté na invenčných a odvážnych mladých ľudí,“ povedal Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska. 

Štruktúra prihlásených súťažných projektov bola rôznorodá. Až  32% prihlásených nápadov bolo z oblasti IT, služby inšpirovali k novým nápadom 18% prihlásených. Najmenej – len jedno percento prihlásených nápadov bolo z oblasti energetiky. Do súťaže sa prihlásilo 78 % mužov a 22% žien. Najviac prihlášok prišlo z bratislavského kraja – 23%, najmenej nápadov poslali trnavské podnikateľské nádeje  - len 5%.
Súťaž niektorých súťažiacich nadchla natoľko, že sa zapojili  s viacerými nápadmi, našli sa aj takí, ktorí prihlásili 5 nápadov.

Podnikateľský nápad roka 2012

Prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka, vyhlásilo Združenie mladých podnikateľov Slovenska v spolupráci s partnermi projektu. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie. Koncept súťaže nadchol agentúru Wiktor Leo Burnett, Akzent Media, ako aj vydavateľstvo Ringier Axel Springer a  Fun radio, ktorí sa stali partnermi Podnikateľského nápadu roka 2012. Spolu s hlavnými partnermi projektu súťaž Podnikateľský nápad roka 2012 podporili aj poradenská spoločnosť Deloitte a 1St CLASS AGENCY.

Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote  100 000 EUR pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012. Finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching či možnosť rokovať s investormi. Súťaž bola určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov a svoj podnikateľský nápad prihlásili do konca mája 2012. Prihlášku bolo možné nájsť  nájsť na www.podnikatelskynapadroka.sk
 

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Titul Mladý inovatívny podnikateľ roka 2024 je udelený: kto zaujal?

Vo finále dominovali ženy podnikateľky. Porota ocenila nápady z oblasti vzdelávania, technológií, zdravotníctva a výroby dizajnových dekorácií. Kto je víťazom?

Súťaž Mladý inovatívny podnikateľ 2024 sa blíži: ako sa zapojiť?

Na finalistov čakajú atraktívne ceny. Aké sú podmienky, kde a dokedy sa registrovať a čo finalisti získajú?

Slovensko pozná Mladého inovatívneho podnikateľa roka 2023

Vo finále súťaže zaujali samoobslužné sauny, výber vína pomocou umelej inteligencie či poradenstvo pri expanzii firmy. Kto sa stal víťazom a čo finalisti získali?

Brikety z konského trusu Fluf: predsudky strieda úspech

Nápad košických gymnazistov ľudia brali ako vtip. Ide pritom o ekologickú a cenovo dostupnú alternatívu vykurovania. Ako búrajú predsudky a čím si získavajú zákazníkov?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky