Čo viete o tvorbe cien? Otestujte sa...

Prinášame Vám test, ktorý preverí Vaše znalosti z oblasti tvorby cien. Cena je určujúcim faktorom pre tvorbu firemného zisku, jednopercentné navýšenie ceny totiž často znamená aj viac ako 10% navýšenie zisku firmy. Napriek tomu mnohé firmy nevedia, ako stanoviť optimálnu cenu. Často krát cenu preženú, čím sa oberajú o zákazníkov, resp. cenu podhodnotia, čím sa oberajú o vlastný zisk. Samostatnou kapitolou sú v tomto kontexte zľavy, zľavové portály a podobne. Tak čo, ste pripravení otestovať vlastné schopnosti?

Test pozostáva z 20 otázok, pričom nie vždy je správna len jedna odpoveď. Zvládnete ho za približne 10 minút.

Poteší nás, ak budete test zdieľať prostredníctvom facebooku. V závislosti od odozvy pre Vás pripravíme aj ďalšie testy:-)

Absolvovať test o cenotvorbe

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Cena masla: čo ju ovplyvňuje a kedy klesne?

Čo zohráva rolu v cenotvorbe masla? Odborníci prezradili, čo je za jeho zdražením, prečo je v Poľsku či iných krajinách lacnejšie aj kedy a či vôbec možno očakávať, že maslo zlacnie.

Originálne reklamné predmety – inšpiratívne príklady

Prehľad trendov v reklamných predmetoch. Na čo staviť pri ich výbere a dizajne, ak chce firma pritiahnuť pozornosť?

Reklamné predmety: na čo myslieť pri ich výbere a dizajne?

Ako uvažovať nad podobou reklamného predmetu, ktorý bude mať pre firmu zmysel, ako znížiť náklady za jeho výrobu a na čo myslieť z hľadiska času? Tipy odborníka.

Google Consent Mode v2: čo to je a aké zmeny prináša?

Firmy, ktoré chcú využívať remarketing, musia od 6. marca 2024 implementovať novú verziu Google Consent Mode. Čo sa mení?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky