Naše hlavné mesto sa už čoskoro premení na centrum svetového on-line marketingu

Naše hlavné mesto sa už čoskoro premení na centrum svetového on-line marketingu
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Vďaka inovatívnemu prístupu zo strany digitálnej agentúry VISIBILITY sa z Bratislavy stane mekka webovej analytiky.

Slovenská digitálna agentúra VISIBLITY sa po novom stala súčasťou medzinárodnej siete EVERYWHERE network. Práve v týchto dňoch spúšťa jedinečný projekt, v rámci ktorého chce v Bratislave vytvoriť širokospektrálne analyticko-technologické centrum. To má ambíciu spraviť z nášho hlavného mesta jedno z centier svetovej webovej analytiky s výnimočnou európskou klientelou. Aj tie najnáročnejšie projekty z tejto oblasti by mali nájsť svojich riešiteľov priamo spomedzi slovenských odborníkov. Ich zadávateľmi bude svetová špička, ktorú do Bratislavy pritiahne pridaná hodnota riešení z dielne VISIBILITY.

Analytické centrum má spojiť ľudí cestujúcich a pracujúcich v rôznych kútoch sveta a do Bratislavy priviesť tých najlepších v oblasti webovej analytiky. „Dlhodobou víziou je vytvoriť analyticko-technologické zázemie a know-how centrum v Bratislave pre medzinárodných klientov našich partnerských agentúr v Európe. Ideálne by bolo, ak by sa všetky úlohy týkajúce sa analytiky a scriptov riešili z Bratislavy,“ vykresľuje ďalej víziu Juraj Sasko z VISIBILITY. Digitálna agentúra v tomto smere vidí spôsob, ako sa posunúť ďalej na európsky trh. „S našimi partnerskými agentúrami v sieti EVERYWHERE network sme vymysleli model, ktorý je výhodný pre všetky zainteresované strany, klientov, agentúry aj samotných zamestnancov,“ hovorí Juraj Sasko z agentúry VISIBILITY k téme analytického centra v Bratislave. Za jeho vybudovaním budú stáť tí najlepší z piatich medzinárodných on-line marketingových agentúr: zo slovenskej agentúry VISIBILITY, holandskej Maxlead, nórskej Klikki, francúzskej AWE a nemeckej RankingCheck.

Samotnému vybudovaniu centra predchádza unikátny projekt Medzinárodnej analytickej akadémie. Tá má odhaliť talenty v oblasti scriptov, webovej a technickej analytiky s potenciálom ďalšieho rastu. Tí, ktorí akadémiu absolvujú, dostanú príležitosť vstúpiť do centra diania on-line marketingu globálnych rozmerov a pracovať s najväčšími kapacitami v oblasti. Oblasť analýzy a optimalizácie dát totiž vďaka vybudovanému analytickému centru ponúkne priamo v Bratislave pracovné príležitosti na tých najväčších a najnáročnejších projektoch, ktorých zadávateľmi budú klienti z celého sveta. „Akadémia ponúkne komplexné pokrytie všetkých tém týkajúcich sa webovej analytiky, technickej analytiky, scriptov a podobne. Človek, ktorý absolvuje akadémiu, bude schopný samostatne fungovať v oblasti webovej analytiky,“ vysvetľuje Juraj. Vstupenkou na akadémiu je okrem šikovnosti v on-line analytike vyplnený životopis s motivačným listom. Výhodou môže byť vzdelanie alebo pracovné skúsenosti relevantné k predmetu webovej analytiky, znalosť angličtiny a – dochvíľnosť. Na vyplnenie prihlášky ostáva už len 6 dní.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Zápis do RPVS: povinnosť poskytovateľov audiovizuálnej mediálnej služby

Ako postupovať, na koho sa obrátiť a s akými nákladmi počítať pri zápise do registra partnerov verejného sektora, ak ide o poskytovateľa audiovizuálnej mediálnej služby?

Marketingová stratégia firmy: prečo je dôležitá a ako ju definovať?

Dôležité je stanoviť si „SMART“ ciele či zistiť jedinečný predajný argument (USP). Čo to znamená a ďalšie tipy, ako na marketingovú stratégiu pri rozbiehaní biznisu.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky