Podporte komunikáciu smart zariadení, predstavte svetu svoj nápad v súťaži „Sieň slávy biznisu“ a okrem expanzie na 7 zahraničných trhoch získajte marketingovú kampaň v hodnote 30 000€.
Podnikatelia podnikateľom. Aj tak by mohlo znieť motto druhého ročníka medzinárodnej súťaže „Sieň slávy biznisu“, ktorú vyhlasuje spoločnosť Telekom. Marketingovou kampaňou vo výške 30 000€ láka všetkých vývojárov, podnikateľov a startupistov, aby ponúkli čo najefektívnejšie riešenia pre podnikanie v oblasti Internet of Things riešení, resp. tzv. riešení v oblasti internetu vecí.
Súťaž „Sieň slávy biznisu“ vďaka svojmu medzinárodnému charakteru umožňuje najlepším existujúcim riešeniam v oblasti internetu vecí (internet of things) preraziť okrem toho domáceho aj na siedmich zahraničných trhoch, a to konkrétne v susednom Rakúsku a Maďarsku, ale aj v Chorvátsku, Nemecku, Grécku, Macedónsku a Rumunsku.
Nech auto, klimatizácia, hodinky či práčka vzájomne komunikujú
Mladá generácia podnikateľov, startupistov a vývojárov, ktorí majú šikovné riešenia určené pre podniky a ich firemných zákazníkov, má možnosť prispieť k rozvoju internetu vecí. Tak sa najnovšie označuje vzájomná komunikácia a prepojenie smart zariadení prostredníctvom internetu, s ktorými podnikateľ denne pracuje. Cieľom Telekom súťaže „Sieň slávy biznisu“ je uľahčiť život i prácu podnikateľa a jeho zamestnancov, prispieť k rozvoju internetu vecí (internet of things) a podporiť podnikateľov, ktorí sa neboja výziev a práce na technologicky náročnejších projektoch.
Prihlášky do medzinárodnej súťaže môžu záujemcovia posielať do polnoci 25. mája 2015. Verejné hlasovanie rozhodne, ktorých 15 nápadov s najvyšším počtom hlasom poputuje do finále. Konečného výhercu, ktorý sa stane partnerom spoločnosti Telekom a získa marketingovú kampaň v hodnote 30 000€, určí odborná porota. V prvom ročníku súťaže sa podarilo uspieť tvorcom eko-projektu Zelená pošta.
Najlepšie medzinárodné riešenie ako partner Deutsche Telekomu v ôsmich zapojených krajinách získa marketingovú kampaň v sume 10 000€. Hlasujúci z malých firiem, ktorí vyjadria svoju podporu niektorému z nápadov, môžu taktiež vyhrať účasť v marketingovej kampani vo výške 20 000€. Hlasovať bude možné od 11. mája 2015 do 22. júna 2015. Víťaza spoznáme 7. júla 2015.
Tento článok je PR správou vytvorenou pre spoločnosť Deutsche Telekom.