Po prvenstve v Podnikateľskom nápade roka 2012 a úspešnom etablovaní sa na domácom trhu sa im darí aj pri expanzii do sveta. Na nej im cestu bude dláždiť víťazná priečka v „Sieni slávy biznisu“ od Slovak Telekomu.
Jozefa Štefanku a Daniela Minárika spojila podnikateľská dráha, na ktorú nastúpili so systémom Profit Up. Ľahkým a dostupným zberom a analýzou dát v maloobchode si získavajú spokojných zákazníkov a keď sa občas prihlásia do niektorej z biznis súťaží, obsadzujú len tie najvyššie miesta. Požívanie systému ProfitUp pre maloobchodníkov znamená vyššie tržby, efektívnejšie odmeňovanie zamestnancov či pozitívne výsledky v mnohých ďalších ukazovateľoch. Rok po vzniku nápadu a začatí prác na ňom mladí podnikatelia z Piešťan naskočili na odrazový mostík, ktorým bolo víťazstvo v zvučnej slovenskej biznis súťaži Podnikateľský nápad roka 2012. Vďaka Podnikateľskému nápadu roka mali možnosť odštartovať uviesť svoj produkt na trh vo veľkom, s kampaňou v hodnote 100 000 € navrhnutou agentúrou dvadsaťročia – Wiktor Leo Burnett.Po troch rokoch tvrdej práce, šikovných vylepšeniach a doladení aj tých najmenších detailov si na svoje konto s aplikáciou ProfitUp môžu pripísať ďalšiu zlatú priečku - v súťaži pre inovatívnych vývojárov „Sieň slávy biznisu“, ktorú organizuje Slovak Telecom. Na konto si okrem víťazstva pripíšu marketingovú kampaň v hodnote 30 000 € a partnerstvo s Telekomom. „Maloobchod sa vyvíja extrémne rýchlo. Práve telekomunikační operátori budú tí, ktorí budú mať priamy prístup k veľkému množstvu zákazníkov. Zhodnotili sme, že Telekom súťaž je cestou ako sa dostať k silnému partnerovi,“ zdôvodnil účasť v súťaži Daniel Minárik, jeden z autorov myšlienky jednoduchého, rýchleho a nenáročného zberu dát v maloobchode a dodal: „Na víťazstve nás teší najmä partnerstvo s Telekomom, a to hlavne v súčasnosti, keď bola spustená napríklad služba SMART POS alebo tzv. priama marketingová platforma,“ dodáva Daniel.
Súťaž „Sieň slávy biznisu“ má za sebou svoj druhý ročník, orientovaný smerom na vývojárov s Internet of Things riešeniami pre firemných zákazníkov. Do súťaže sa globálne zapojili dve stovky kandidátov na víťazstvo. Väčšina z nich sa snažila presadiť v oblasti inteligentných budov, verejného sektora, dopravy či logistiky. O ich osude hlasovalo celkovo 42 000 firiem. Súťažilo sa pritom až v ôsmich krajinách: v Českej republike, Rakúsku, Chorvátsku, Nemecku, Grécku, Macedónsku, Rumunsku a u nás na Slovensku.
Startupisti z ProfitUp využívajú ponúkanú podporu veľmi premyslene a cielene. Okrem ocenení v dvoch súťažiach boli prví, kto otestoval nový podporný program StartupSharks. Na jar tohto roku zašli nových klientov hľadať až na iný kontinent: do Singapuru. Vďaka podpore zo strany Slovak Business agency a programu Start-up Sharks sa im to podarilo rýchlo, bez zaťažujúcej byrokracie a zbytočne vysokých nákladov. „Za veľký úspech považujeme účasť ako partner konferencie World Retail Congress Asia Pacific v Singapure, kde sa nám podarilo naštartovať vyjednávanie s potenciálnymi partnermi a zákazníkmi a toto podujatie sa stalo našou vstupnou bránou na Ázijský trh,“ hodnotí Daniel. Nemenej úspešní sú aj doma. „Z lokálnych klientov sa nám podarilo získať jednu z najväčších slovenských sietí – Bepon, ale aj regionálnu centrálu GANT. Potvrdilo sa nám, že ProfitUp je rovnako atraktívny aj pre veľké siete. Preto momentálne vyjednávame aj s väčšími nadnárodnými klientmi,“ dopĺňa hodnotenie uplynulého obdobia Daniel Minárik. Tohtoroční slovenskí víťazi súťaže „Sieň slávy biznisu“ na najbližšie mesiace opäť plánujú zopár noviniek, a to najmä z hľadiska cieleného marketingu, implementácie lokalizačných služieb a pohybu zákazníkov. Viac však vopred prezrádzať nechcú, budeme si musieť preto počkať :)