Zapojte sa do Google Exportného akcelerátora a učte sa expandovať s tými najlepšími

Zapojte sa do Google Exportného akcelerátora a učte sa expandovať s tými najlepšími
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Zvýšte svoju šancu na úspech a vstup na zahraničný trh si uľahčite sofistikovaným digitálnym marketingom. Ako na to vám poradia tí najlepší – bezplatne, časovo nenáročne a účinne.

Digitálny marketing nepozná hranice štátov ani geografické bariéry. Naučte sa, ako využiť šírku jeho dosahu vo svoj prospech od tých najlepších. Na otázky ako expandovať, na aký cieľový trh sa zamerať a efektívne osloviť inonárodných potenciálnych zákazníkov vám už v druhej polovici apríla môžu odpovedať googleri s exportnými skúsenosťami. Pilotný program Exportný akcelerátor od Googlu odštartoval minulý rok u našich západných susedov v Česku. Tento rok sa skúsení digitálni exportéri z Čiech i Slovenska rozhodli podeliť o kľúčový balíček informácií potrebných na efektívny vstup na zahraničný trh aj so slovenskými firmami a startupmi.

Na globálny trh digitálne

Trojmesačný program vyplnený prednáškami a workshopmi podnikateľom napovie, ako sa stať konkurencieschopnými v stredoeurópskom i globálnom meradle, ako správne viesť marketingovú kampaň a dokonca i to, ako kreovať cenotvorbu či poradiť si s právnymi otázkami. Registrovať sa na stránke exportnyakcelerator.sk môžu všetky startupy aj etablované firmy všetkých veľkostí s hotovým produktom s expanzným potenciálom. Program obohatí aj tých, ktorí v zahraničí už predávajú, no chcú obsadiť aj ďalšie trhy. Pomôže určiť cenovú kalkuláciu reklamy, definovať nákupné správanie vo vybranej krajine či spoznať dopyt po istých typoch produktov.

Intenzívne bezplatné školenie v digitálnych marketingových zručnostiach slovenským podnikateľom uľahčí vstúpiť na cudziu pôdu a prezradí, ako sa vyvarovať  častým začiatočníckym chybám. Kurz expanzného digitálneho marketingu podnikateľov s globálnymi cieľmi navyše naučí aj efektívnemu využívaniu nástrojov, ktoré Google ponúka, s cieľom vystavať a vyhodnotiť maximálne účinnú kampaň. Okrem googlerov (zamestnanci spoločnosti Google s exportnými skúsenosťami) na workshopoch vystúpia špecialisti z domácich i českých digitálnych agentúr a ďalší digitálni exportéri.

Akcelerátor je súčasťou nového programu slovenského Googlu s názvom  Pomáhame Slovensku rásť. Viac informácií nájdete na webe Exportný akcelerátor. 

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Preprava kusových zásielok (LCL) v medzinárodnom obchode

Kedy je vhodné využiť LCL prepravu, ako funguje v praxi, aké výhody ponúka a na čo treba, naopak, dať pozor? Podrobnosti aj ilustračný príklad z praxe.

Medzinárodná kontajnerová preprava v praxi

Aké sú špecifiká kontajnerovej prepravy, aké zásielky sa ňou (ne)oplatí posielať, aké výhody ponúka a ako takáto preprava prebieha? Praktické informácie aj príklad.

Online obchod TEMU a jeho vplyv na e-commerce u nás

Napriek kritike, ktorej platforma čelí, je u zákazníkov stále obľúbená. Čím si ich získava, ako príchod TEMU ovplyvnil európske e-shopy a ako môžu obstáť v konkurenčnom boji?

HS kód tovaru podľa colného sadzobníka: ako ho zistiť?

Krátky sprievodca HS kódmi, ktoré sú dôležité pri preclievaní tovaru. Na čo všetko slúžia, ako sa určujú a ako sa v colnom sadzobníku orientovať?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky